تاریخ : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 22 شوال 1445 Tuesday, 30 April , 2024
0

تحویل ۱۳ دستگاه موتور سیکلت به شبکه بهداشت و درمان الیگودرز

  • کد خبر : 11587
  • ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۸
تحویل ۱۳ دستگاه موتور سیکلت به شبکه بهداشت و درمان الیگودرز

با پیگیری های انجام شده از سوی سرپرست این مجموعه و در راستای تحقق عدالت در حوزه سلامت و درمان شهرستان، تعداد ۱۳ دستگاه موتور سیکلت از طرف دانشگاه علوم پزشکی لرستان به شبکه بهداشت و درمان الیگودرز اختصاص یافت. به گزارش هناسه از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان؛ با پیگیری های انجام […]

با پیگیری های انجام شده از سوی سرپرست این مجموعه و در راستای تحقق عدالت در حوزه سلامت و درمان شهرستان، تعداد ۱۳ دستگاه موتور سیکلت از طرف دانشگاه علوم پزشکی لرستان به شبکه بهداشت و درمان الیگودرز اختصاص یافت.

به گزارش هناسه از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان؛ با پیگیری های انجام شده از سوی سرپرست این مجموعه و در راستای تحقق عدالت در حوزه سلامت و درمان شهرستان، تعداد ۱۳ دستگاه موتور سیکلت از طرف دانشگاه علوم پزشکی لرستان به شبکه بهداشت و درمان الیگودرز اختصاص یافت.
طولابی سرپرست شبکه گفت؛ بهورزان اولین پیشگامان ارایه خدمات بهداشتی در نظام شبکه های بهداشت و درمان محسوب می شوند که برای انجام ماموریت های محوله، نیازمند پشتیبانی های لازم بوده که با پیگیری های انجام شده تعداد ۱۳ عدد موتور سیکلت از دانشگاه علوم پزشگی لرستان تحویل گرفته شد.
وی بیان داشت: خانه بهداشت‌های با فاصله دور از روستا‌های تحت پوشش، مناطق با جاد‌های صعب العبور و جمعیت پراکنده، خانه های بهداشت تازه تاسیس و یا مستهلک بودن موتور سیکلت‌های قبلا واگذار شده، در اولویت توزیع قرار دارند.

Visits: 1

لینک کوتاه : https://henasehnews.ir/?p=11587

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.