تاریخ : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 22 شوال 1445 Tuesday, 30 April , 2024
0

انجام ۶۵ کیلومتر روکش آسفالت در جاده‌های شهرستان پلدختر

  • کد خبر : 11584
  • ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۴
انجام ۶۵ کیلومتر روکش آسفالت در جاده‌های شهرستان پلدختر
رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان پلدختر طی سال گذشته روکش آسفالت ۶۵ کیلومتر از جاده‌های این شهرستان انجام شده است.

روح‌اله شریف‌زاده رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان پلدختر به عملکرد شاخص این اداره در سال گذشته اشاره کرد و گفت: با پیگیری‌های مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان و تلاش ادارات ستادی و شهرستان، روکش آسفالت ۶۵ کیلومتر از محورهای اصلی، فرعی و روستایی این شهرستان انجام شده‌است.

وی ادامه‌داد: از این ۶۵ کیلومتر روکش آسفالت، ۳۰ کیلومتر راه‌های روستایی، ۲۴ کیلومتر راه‌های اصلی و ۱۱ کیلومتر از راه‌های فرعی انجام شده‌است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان پلدختر بیان کرد: در سال گذشته حذف و اصلاح ۶ نقطه حادثه‌خیز در محور پلدختر _خرم آباد ( پیچ بعد از جلگه، پیچ قبل از مورانی، پیچ پران پرویز و منطقه گل گل) و محور پلدختر -پل زال (تقاطع تالاب‌های ولیعصر و تقاطع کنار بلوط) با اعتباری بالغ بر ۳۳ میلیارد ریال انجام شد.

شریف‌زاده اضافه‌کرد: ۴ دستگاه پل در محورهای روستایی (برگلان سوخته، چولهول، بن لار و تودار شاکرمی) احداث شد، همچنین ۷ دستگاه پل در محورهای مواصلاتی این شهرستان مرمت و مورد بازسازی قرار گرفت.

وی تصریح‌کرد: از دیگر اقدامات شاخص انجام شده احداث روشنایی نقطه حادثه‌خیز محور پلدختر _ پل زال (بعداز پاعلم) و احداث برج نوری نقطه حادثه‌خیز محور پلدختر _خرم آباد (پیچ پران پرویز) می‌باشد.

Visits: 1

لینک کوتاه : https://henasehnews.ir/?p=11584

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.