تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 21 شوال 1445 Monday, 29 April , 2024
0

با شعار ما می‌توانیم توانمندی خود را به رخ جهان کشیدیم

  • کد خبر : 11525
  • ۲۵ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۸
با شعار ما می‌توانیم توانمندی خود را به رخ جهان کشیدیم
فرمانده قرارگاه خاتم‌الانبیا گفت : فرزندان این ملت در قرارگاه سازندگی با شعار ما می‌توانیم توانمندی خود را به رخ کشیدند

سردار عبدالرضا عابد نیز در این مراسم اظهار کرد: دیار لرستان در قبل و بعد از انقلاب و جنگ تحمیلی، دین خود را به نظام و انقلاب ادا کرد و لشکر لرستان در جبهه غرب و جنوب خوش درخشید و رشادت مردم این دیار تن دشمن را می‌لرزاند.

این مسئول گفت : دلاورمردی های رزمندگان اسلام در لشکر ۵۷ حضرت ابوالفضل علیه السلام لرستان در دوران دفاع مقدس هیچگاه از ذهن مردم ایران فراموش نمی شود که از جنوب و غرب باعث ترس وحوش دشمن می شد و لرزه بر اندام آنها می انداخت.

وی بیان کرد: دشمن با تحریم خود فکر می‌کرد مردم ایران را با چالش‌هایی مواجه می‌کند در حالی که فرزندان این ملت در قرارگاه سازندگی با شعار ما می‌توانیم توانمندی خود را به رخ کشیدند و پروژه‌های راهبردی و استراتژیک را به نتیجه رساندند.

وی با اشاره به ورود قرار گاه خاتم به آبادانی در کشور بیان کرد : قرارگاه در موضوعات انرژی، نفت، گاز و پتروشیمی و در بخش سدسازی ۶۲ سد تکمیل شده دارد که بزرگترین آنها سد کرخه است.همچنین هزاران کیلومتر آزادراه، راه‌آهن و بزرگراه توسط قرارگاه ایجاد شده و به بحث معادن و جلوگیری از خام‌فروشی نیز ورود کرده‌ایم.

فرمانده قرارگاه خاتم‌الانبیا اضافه کرد : ۵۰۰۰ پیمانکار بخش خصوصی و در مجموع ۱۵۰ هزار نفر با قرارگاه همکاری دارند، و مترو در ۹ کلان‌شهر استان و ۳۳۰ کیلومتر اجرایی شده است

Visits: 1

لینک کوتاه : https://henasehnews.ir/?p=11525

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.