تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 19 شوال 1445 Saturday, 27 April , 2024
0

۹۰ درصد کارگاه‌های فنی و حرفه‌ای لرستان فعال هستند

  • کد خبر : 11499
  • ۱۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۸:۵۵
۹۰ درصد کارگاه‌های فنی و حرفه‌ای لرستان فعال هستند
مدیرکل سابق فنی و حرفه‌ای لرستان گفت : 90 درصد کارگاه‌های فنی و حرفه‌ای لرستان فعال هستند

به گزارش هناسه نیوز ، مدیرکل سابق فنی و حرفه‌ای لرستان نیز در ادامه ضمن قدردانی از حمایت‌های دکتر میمنت‌آبادی و همکاری و هماهنگی هیات مدیره سازمان آموزش و فنی و حرفه‌ای استان در راستای توسعه و ارتقا آموزش‌های مهارتی قدردانی نمود و گفت: قبل از دولت سیزدهم لرستان یکی از ضعیف‌ترین استان‌های کشور در زمینه آموزش‌های مهارتی بود، اما امروز براساس آمار و ارقام در بین استان‌های اول کشور هستیم و این پتانسیل وجود دارد که در سطوح بالاتر با سایر استان‌های مطرح رقابت کنیم.

حشمت‌الله معتمدی اظهار کرد: در حوزه درآمدی دو سال پیاپی جز استان‌های اول کشور هستیم و سال گذشته به واسطه تفاهم نامه‌ای که با امور بانوان استانداری داشته‌ایم زمینه اشتغالزایی ۷۰۰ زن سرپرست خانوار را فراهم کرده‌ایم به طوری که در حال حاضر بیش از ۵۰۰ زن خانه‌دار راو سرپرست خانواده مشغول به کار شده‌اند.

معتمدی از رشد صد در صدی آموزش در این اداره کل خبر داد و گفت: در سه ماهه‌ی نخست سال ۱۴۰۱ توانستیم مقام اول آموزش و سنجش و رتبه سوم در حوزه پژوهش را کسب کنیم.

وی از ایجاد چهار دپارتمان برق هوشمند و کشاورزی و ایجاد چندین حرفه جدید در این اداره کل خبر داد و افزود: در حوزه تعمیرات و زیرساخت‌های عمرانی نیز توانستیم اکثر کارگاه‌ها تجهیز و تعمیر و وارد چرخه آموزش نماییم.

مدیرکل سابق آموزش فنی و حرفه‌ای لرستان در ادامه به افزایش آموزشگاه‌های فعال از ۲۰۰ آموزشگاه به ۶۰۰ آموزشگاه اشاره کرد و گفت: ساماندهی ناوگان خودرویی و خرید خودرو، تجهیز ۹۰ درصد کارگاه‌ها به دوربین و دزدگیر، ایجاد کارگاه‌ها در حوزه واگذاری اماکن بلااستفاده به بخش خصوصی، احداث کارگاه ساخت پهپاد و اشتغال بیش از ۳۰۰ نفر، فعال نمودن ۹۰ درصد کارگاه‌های استان را از جمله اقدامات مثبت در فنی و حرفه‌ای لرستان بوده است.

وی خاطرنشان نمود: از دی‌ماه ۱۴۰۰ تاکنون که به عنوان مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای لرستان فعالیت داشته‌ام و در سال گذشته نیز به عنوان مدیرکل نمونه در سطح کشور انتخاب و معرفی شده‌ام.

Visits: 1

لینک کوتاه : https://henasehnews.ir/?p=11499

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.