تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 19 شوال 1445 Saturday, 27 April , 2024
0

۵ هزار کارگاه فنی و حرفه ای در سطح کشور فعال است

  • کد خبر : 11493
  • ۱۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۳
۵ هزار کارگاه فنی و حرفه ای در سطح کشور فعال است
معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور گفت: 5 هزار کارگاه فنی و حرفه ای در سطح کشور فعال است

به گزارش هناسه نیوز ، امیر میمنت آبادی، روز پنجشنبه هفدهم اسفند در مراسم تودیع و معارفه مدیران سابق و جدید فنی و حرفه‌ای لرستان اظهار کرد: خوشبختانه در قانون بودجه سال ۱۴۰۳ تکالیف موضوعی از جمله درآمد، آورده مالی و پولی برای اجرای ماموریت‌های سازمان برای اولین بار در قانون تصویب شده که با اجرای این تکالیف با کمک سایر دستگاه‌های اجرایی اقدامات زیر ساختی مثبتی صورت گرفته و ما به طرف تحول دیگری در این سازمان خواهیم رفت.

امیر میمنت آبادی لازمه آموزش موثر را توجه دولت دانست و گفت: اجرای این قانون می طلبد که با انگیزه بیشتری اهداف و برنامه ها را دنبال کرد تا شاهد این تحول عظیم و تغییر اساسی در سطح کشور باشیم چرا که در سازمان فنی و حرفه ای سه فاکتور از جمله آموزش دهنده،تجهیزات و وجود کارگاههای بروز و توانمند با آخرین تکنولوژیهای جدید و مواد مصرفی هنر جو بسیار مهم است تا شاهد تغییر زیر ساخت ها در این زمینه باشیم.

میمنت آبادی افزود: سازمان فنی و حرفه‌ای با داشتن ۱۳ هزار کارمند و کارشناس، بیش از ۶۵۰ مرکز و حدود ۵ هزار کارگاه فعال در سطح کشور دارد که با این قابلیت‌های بالا می‌توان ادعا کرد این سازمان یک سازمان اثربخش در حوزه آموزش و اشتغال است.

وی خاطرنشان نمود: فنی و حرفه‌ای استان لرستان در اکثر شاخص‌ها، درآمدها، جشنواره شهید رجایی و سایر مقوله‌ها از استان‌های پیشرو است که این موفقیت‌ها و پویایی سازمانی مرهون زحمات کارشناسان و مدیران توانمند در این استان است.

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور اظهار کرد: تصویب اساسنامه سازمان آموزش و فنی و حرفه‌ای کشور مهم‌ترین اقدام صورت گرفته دولت سیزدهم بوده است که انتظار می‌رود مدیران و کارشناسان و صاحبنظران حوزه فنی و آموزش با مطالعه این اساسنامه برای بالندگی آموزش در کشور به ما کمک کنند.

وی ضمن قدردانی از زحمات مدیرکل سابق فنی و حرفه‌ای لرستان، تصریح نمود: حشمت‌الله معتمدی در طول ۲۶ ماه خدمت در لرستان منشاء خدمات بسیار خوبی در زمینه آموزش و فنی و حرفه‌ای بوده که امروز تودیع وی از سر ضعف نیست بلکه در ادامه روند تغییرات مدیریتی صورت گرفته و با توجه به بازخورد عملکردی مثبتی که در سطح لرستان داشته از ظرفیت وی در استان‌های دیگر استفاده خواهد شد.
معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور گفت: فنی و حرفه‌ای استان لرستان در اکثر شاخص‌ها، درآمدها، جشنواره شهید رجایی و سایر مقوله‌ها از استان‌های پیشرو در کشور است که این موفقیت‌ها و پویایی سازمانی مرهون زحمات کارشناسان و مدیران توانمند در این استان
گفتنی است با حکم مهرداد عظیمی، معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان فنی و حرفه‌ای کشور، علی پاشایی به جای حشمت‌الله معتمدی عنوان سرپرست جدید اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای لرستان معرفی و منصوب شد.

Visits: 0

لینک کوتاه : https://henasehnews.ir/?p=11493

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.