تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 21 شوال 1445 Monday, 29 April , 2024
0

کسب ۷ نشان رنگارنگ توسط کشتی‌گیران لرستانی

  • کد خبر : 11406
  • ۲۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۷
کسب ۷ نشان رنگارنگ توسط کشتی‌گیران لرستانی
رئیس هیات کشتی لرستان گفت: کشتی‌گیران استان در رقابت‌های بین‌المللی کشتی آزاد در خرم‌آباد هفت نشان رنگارنگ را کسب کردند.

فرید بهرامی در حاشیه‌ برگزاری جام بین المللی شهیدان علی پناه اظهار کرد: ۱۸ نماینده‌ی لرستان در این مسابقات موفق شدند سه مدال نقره و چهار مدال برنز را به دست آورند و در مجموع این عملکرد قابل قبول بود.

وی افزود: با ادامه‌ی برنامه های این چنینی برای کشتی لرستان بسیار امید داریم که تیم لرستان در نهایت جزو سه تیم برتر کشور باشد و در آینده کشتی گیران لرستانی را روی سکوهای جهانی و المپیک ببینیم.

بهرامی، ضمن ابراز خرسندی از برگزاری با کیفیت مسابقات بین المللی گرامیداشت شهیدان علی پناه در خرم آباد، گفت: هدف اصلی ما از میزبانی این مسابقات شاخص سازی کشتی در لرستان بود.

وی گفت: علیرغم تمامی سختی هایی که برگزاری مسابقات داشت اما با تلاش های همکارانم در هیات کشتی و حمایت های اداره کل ورزش و جوانان استان توانستیم به خوبی آن را برگزار کنیم.

رئیس هیات کشتی لرستان در پایان از پیگیری های استاندار لرستان و توافق رئیس فدراسیون کشتی برای برگزاری این رقابت ها در خرم آباد تشکر و قدردانی کرد.

در پایان رقابت‌های بین‌المللی کشتی آزاد جوانان گرامیداشت شهیدان علی‌پناه، ایران که با ۲۵۰ امتیاز قهرمان شد، تیم های قرقیزستان و ازبکستان به ترتیب با ۲۹ و ۲۲ امتیاز دوم و سوم شدند.

این مسابقات روزهای ۲۵ و ۲۶ بهمن ماه با حضور چهار تیم قرقیزستان، ازبکستان، مجارستان و عراق و همچنین مدعیان قهرمانی کشتی آزاد جوانان ایران به میزبانی خرم آباد و در سالن مسابقات شهید چاغروند این شهر برگزار شدند.

Visits: 1

لینک کوتاه : https://henasehnews.ir/?p=11406

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.