تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 21 شوال 1445 Monday, 29 April , 2024
0

گردشگری صفر ، در استانی بدون بیابان

  • کد خبر : 11397
  • ۲۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۳
گردشگری صفر ، در استانی بدون بیابان
علی محمدی نیا از فعالین حوزه اقتصاد و صنعت کشور در نشست با خبرنگاران اظهار کرد : هدفم و حضورم را در انتخابات سیاسی نمی دانم بلکه با باهدف توسعه اقتصادی، اشتغال پایدار و جوانگرایی وارد عرصه انتخابات شده ام.

محمدی نیا  کاندیدای دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شهرستان های خرم آباد و چگنی گفت:با مشارکت حداکثری به افراد اصلح رای دهیم ، چرا که میخواهیم برای توسعه لرستان قدم برداریم .

وی با بیان اینکه در صورت ورود به مجلس برنامه دارم ادامه داد :  مشکلات مردم بخصوص مشکلات اقتصادی ومعیشتی مردم رادر نظر گرفته و  کم کاری های بعضی از مسولان را چاره اندیشی  می کنیم.

فعال حوزه اقتصاد و صنعت کشور با اشاره به اینکه حیف است لرباشی ورمز کارتت را به نانوائی بدهی و نان خالی بگیری اذعان داشت : لرستان نه تنها توسعه پیدا نکرده ، بلکه عقب گرد هم داشته است ،و علتش هم مشکلات حوزه های  مختلف بوده ، امادیگر فرصت به پشت سر نگاه کردن را نداریم،بلکه با کار جهادی و دست در دست هم برای رفع مشکلات قدم برداریم .

محمدی نیا یادآور شد : مهندسی هستم که به جاهای زیادی رفته ام و با بازدید از روستاها و بخش های مختلف شهرستان های خرم آباد و چگنی مشکلات رادیده و شنیده ام ، و برای حل آنها باید داشته ها وسرمایه هایمان رابشناسیم و دراین زمینه تخصص رابه کار ببندیم .

کاندیدای دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شهرستان های خرم آباد و چگنی گفت: بسیاری از کارخانه هایمان راکد و یا خاموش هستند ، اگر این کارخانه ها راه ندازی شود  127 مورد از سرمایه های ما بیدار میشوند.

محمدی نیا یادآور شد: برخی کارخانجات مشکل سرمایه در گردش و برخی شرکا مشکل دارند، برخی نیاز به تغییر کاربری و برخی توسط بانکها تملک شده اند که باید فعال شوند و ما تلاش خواهیم کرد تا صنایع و کارخانجات خاموش شهرمان رونق بگیرند .

فعال حوزه اقتصاد و صنعت کشوربا اشاره به اینکه مخالف خام فروشی هستم افزود : جوان لرستانی بیکار است و در حال که سنگ ما روی کشتی، فرآوری و صادر می گردد

وی با بیان اینکه سومین استان فقیر کشور هستیم تصریح کرد : استان ما ، استان آبشار هاست  و حتی یک متر بیابان ندارم ولی بی مهری نمایندگان قبل بانی رونق نداشتن صنعت گردشگری لرستان شده است

گفتنی است: دکتر علی محمدی نیا برادر مرحومه زنده یاد دکتر اعظم محمدی نیا ملقب به بانوی امید و کاندیدای چند دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در لرستان است که در سال ۱۳۹۷ به دلیل ایست قلبی و تنفسی دعوت حق را لبیک گفت.

  وی دانش آموخته دکتری مهندسی مواد متالوژی (PHD) و همچنین کارشناس حقوق است که هم اکنون مدیرعامل و رئیس هیات مدیره شرکت بین المللی توسعه گران صنعت (آدنیسکو) می باشد .

Visits: 19

لینک کوتاه : https://henasehnews.ir/?p=11397

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.