تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 21 شوال 1445 Monday, 29 April , 2024
0

پیش‌بینی هفت کانال محلی برای پوشش تبلیغات کاندیداهای استان

  • کد خبر : 11377
  • ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۶
پیش‌بینی هفت کانال محلی برای پوشش تبلیغات کاندیداهای استان
استاندار لرستان با اشاره به پیش‌بینی هفت کانال محلی برای پوشش تبلیغات کاندیداهای استان در رقابت انتخابات افزود: در این کانال‌ها نامزدها علاوه بر فرصت ۲۰ دقیقه‌ای برای ارائه برنامه‌هایشان می‌توانند در صورت تمایل در مناظرات انتخاباتی نیز شرکت کنند.

فرهاد زیویار در جلسه هیات استانی تبلیغات انتخابات لرستان ضمن تبریک ایام‌الله دهه مبارک فجر و اشاره به اینکه قانون انتخابات در سال جاری تغییرات اساسی داشته است، اظهار داشت: یکی از مواردی که جز ابتکارات این دوره است، بخشی از ماده ۸۱ است که به منظور برقراری عدالت در تبلیغات از ظرفیت صدا و سیمای جمهوری اسلامی استفاده شود.

وی با اشاره به پیش‌بینی هفت کانال محلی برای پوشش تبلیغات کاندیداهای استان در رقابت انتخابات افزود: در این کانال‌ها نامزدها علاوه بر فرصت ۲۰ دقیقه‌ای برای ارائه برنامه‌هایشان می‌توانند در صورت تمایل در مناظرات انتخاباتی نیز شرکت کنند.

زیویار استفاده از ظرفیت صدا و سیمای استان را فرصتی مناسب برای شناخت بیشتر نامزدهای انتخابات عنوان کرد و یادآور شد: برنامه‌های ضبط شده در ایام قانونی تبلیغات پخش خواهند شد.

براساس این گزارش در طراحی صورت گرفته برای مناظرات انتخاباتی کاندیداهای لرستانی هر نامزد ۱۵ دقیقه فرصت خواهد داشت که در پنج دقیقه اول به بیان دیدگاه‌های خود در موضوع مناظره می‌پردازد، پنج دقیقه دوم می‌تواند یکی از دیدگاه‌های افراد حاضر در جلسه را نقد و مواضع خود را اعلام و پنج دقیقه پایانی نیز به جمع‌بندی مطالب بپردازد.

Visits: 1

لینک کوتاه : https://henasehnews.ir/?p=11377

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.