تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 21 شوال 1445 Monday, 29 April , 2024
0

ارائه ی خدمات مطلوب به مردم منطقه چالانچولان

  • کد خبر : 11354
  • ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۰
ارائه ی خدمات مطلوب به مردم منطقه چالانچولان
بسیج جامعه پزشکی استان در چهارمین سالگرد شهادت سردار دل ها حاج قاسم سلیمانی و گرامیداشت ایام الله دهه ی مبارک فجر ۱۴۰۲، اقدام به برپایی ششمین بیمارستان صحرایی در منطقه ی چالانچولان شهرستان دورود کرد.

بسیج جامعه پزشکی استان در چهارمین سالگرد شهادت سردار دل ها حاج قاسم سلیمانی و گرامیداشت ایام الله دهه ی مبارک فجر ۱۴۰۲، اقدام به برپایی ششمین بیمارستان صحرایی در منطقه ی چالانچولان شهرستان دورود کرد.
سرهنگ مصطفی امیری مسئول بسیج جامعه پزشکی استان هدف از برپایی این بیمارستان صحرایی را ارائه ی خدمات تخصصی، پاراکلینیک، دندانپزشکی، مشاوره، روانشناسی و ویزیت و تجویز داروی رایگان مردم شریف این منطقه دانست.
سرهنگ امیری ضمن قدردانی از رئیس دانشگاه، معاون درمان، معاون دانشجویی فرهنگی، رئیس شبکه، مدیریت روابط عمومی و کلیه عزیزانی که بسیج جامعه پزشکی استان را در برپایی این بیمارستان تخصصی یاری نموده اند؛ اظهار داشت: برپایی این بیمارستان یک روزه شامل کلیه خدمات تخصصی و پاراکلینیکی با حضور ۳۰ پزشک متخصص، ۱۰ پزشک عمومی و ۱۵ نفر دندانپزشک می باشد که علاوه بر آن حدود ۲۵۰ نفر کارشناس و اوامر اجرایی در رشته های بهداشتی و درمانی، مشاوره، تغذیه، روانشناسی و غیره نیز درگیر خدمات بهداشتی و درمانی و برپایی این بیمارستان صحرایی بوده اند تا بهترین خدمات رایگان به مردم شریف منطقه ارائه شود.
در ادامه دکتر بیرانوند معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان گفت: در این بیمارستان صحرایی، اکثر رشته های تخصصی از جمله متخصص چشم پزشکی، فوق تخصص جراحی، فوق تخصص قلب، داخلی، جراحی عمومی، متخصص تغذیه، مغز و اعصاب، اطفال، ارتوپد، طب فیزیک، اورولوژی، طب اورژانس، زنان با حضور ۳۰ پزشک متخصص و استقرار چهار یونیت دندانپزشکی با حضور ۱۵ نفر دندانپزشک و ارائه ی خدمات پاراکلینیکی با حضور رادیولوژیست، متخصص سونوگرافی و آزمایشگاه به منظور ارائه ی خدمات مطلوب و در شان مردم منطقه در حال اجراست که تمام خدمات تخصصی، ویزیت و تجویز دارو، بصورت رایگان می باشد.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان افزود: در مراکز بهداشتی، بیماران از قبل توسط مراقبین سلامت شناسایی و غربالگری شده اند و بیش از سه هزار نفر مراجعه کننده ثبت نام و مشخص گردیده تا بر حسب نوع بیماری خود توسط پزشکان متخصص ما ویزیت شوند و چنانچه فردی به خدمات تخصصی بالاتر نیاز پیدا کند؛ مشخصات بیمار در سامانه ثبت و به مراکز درمانی دانشگاه ارجاع داده می شود.
گفتنی است: برپایی غرفه های فرهنگی و جوانی جمعیت، غرفه ی مرکز نفس، صنایع دستی و اقتصاد مقاومتی، برپایی ایستگاه سلامت، غربالگری فشار خون و دیابت و همچنین می توان به استقرار پایگاه نمونه گیری و انتقال خون، تزریقات و انجام خدمات مشاوره ای و روانشناسی، اشاره کرد که از دیگر برنامه های جانبی این برنامه و اردوی جهادی می باشد.

Visits: 0

لینک کوتاه : https://henasehnews.ir/?p=11354

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.