تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 21 شوال 1445 Monday, 29 April , 2024
0

برپایی ششمین بیمارستان تخصصی صحرایی در چالانچولان دورود

  • کد خبر : 11351
  • ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۹:۵۶
برپایی ششمین بیمارستان تخصصی صحرایی در چالانچولان دورود
همزمان با دهه مبارک فجر بیمارستان صحرایی در منطقه چالانچولان شهرستان دورود برپا شد

به گزارش هناسه نیوز ، فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان در حاشیۀ برپایی بیمارستان صحرایی در چالانچولان دورود در جمع خبرنگاران گفت: بسیج جامعه پزشکی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با همکاری دانشگاه علوم‌پزشکی ششمین بیمارستان تخصصی صحرایی را در چالانچولان دورود برپا کرد.
سردار نعمت اله باقری گفت: در این بیمارستان یکروزه خدمات مختلف پزشکی، دندانپزشکی، کلینیکی و پارا کلینیکی و دارو به صورت رایگان در اختیار مردم منطقه قرار می‌گیرد.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان عنوان کرد: طرح غربال‌گری یکی از اقدامات خوبی است که پیش از برپایی بیمارستان صحرایی در این استان برای مراجعه بهتر بیماران به پزشکان انجام شده‌است.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان، با اشاره به استقبال مردم در حوزه‌های روستایی و عشایری از گروه‌های جهادی بسیج جامعه پزشکی مستقر در روستاها، ابراز کرد: امیدواریم در آینده شاهد گستردگی خدمت بی‌منت به مردم این مناطق باشیم.

باقری اظهار داشت: پزشکانی که امروز به‌ صورت جهادی خدمت می‌کنند و حجم جمعیتی که برای دریافت خدمات مراجعه کردند به ما مسئولان یادآوری می‌کند که در کارهای جهادی و ارائه خدمت به مردم در مناطق محروم باید بیشتر تلاش کنیم.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: در این بیمارستان صحرایی، ۳۰ پزشک متخصص در رشته‌های چشم‌پزشکی، فوق تخصص جراحی، فوق تخصص قلب، داخلی، جراحی عمومی، متخصص تغذیه، مغز و اعصاب، اطفال، ارتوپد، طب فیزیک، اورولوژی، طب اورژانس و زنان، ۱۵ دندانپزشک در کنار متخصص سونوگرافی، رادیولوژیست، و آزمایشگاه به مردم ارائه می‌کنند.
بهرام دلفان گفت: در مراکز بهداشتی، بیماران از قبل توسط مراقبین سلامت شناسایی و غربالگری شده‌اند و بیش از سه هزار نفر مراجعه‌کننده ثبت‌نام و مشخص گردیده تا بر حسب نوع بیماری خود توسط پزشکان متخصص ما ویزیت شوند و چنانچه فردی به خدمات تخصصی بالاتر نیاز پیدا کند؛ مشخصات بیمار در سامانه ثبت و به مراکز درمانی دانشگاه ارجاع داده می‌شود.

Visits: 0

لینک کوتاه : https://henasehnews.ir/?p=11351

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.