تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 21 شوال 1445 Monday, 29 April , 2024
1

بهره برداری از ۱۸۳ پروژه در شهرستان چگنی

  • کد خبر : 11321
  • ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۰
بهره برداری از ۱۸۳ پروژه در شهرستان چگنی
استاندار لرستان در سومین روز از دهه مبارکه فجر با سفر به شهرستان چگنی چندین طرح و پروژه این شهرستان را مورد افتتاح و بهره‌برداری قرار داد.

به گزارش هناسه نیوز ، فرهاد زیویار با تبریک ایام الله دهه فجر اظهار داشت : امروز در شهرستان چگنی ۱۸۳ پروژه با اعتبار ۱۰۰ میلیارد تومان مورد بهره‌برداری قرار گرفت که اعتبار مورد نظر آنها در همین دوره تامین شده است.

نماینده عالی دولت در استان لرستان گفت: امروز به نمایندگی، در مراسم افتتاح دو پروژه با حضور مسئولین استانی، فرماندار چگنی و مدیران شهرستان چگنی،ساختمان اداری بیمه سلامت این شهرستان با اعتبار ۳ میلیارد و هشتصد میلیون تومان در زمینی به مساحت ۲۳۰ متر مربع در دو طبقه افتتاح شد که عملیات ساخت آن در مدت ۱۶ ماه از زمان کلنگ زنی به طول انجامید و امروز آماده سرویس دهی به افرادی است که دچار بیماری شده و یا پرونده پزشکی دارند که سابقاً این افراد به مرکز استان مراجعه می‌کردند.

استاندار لرستان همچنین به افتتاح و بهره‌برداری از ۶ پروژه مخابراتی در شهرستان چگنی اشاره کرد و گفت: این پروژه‌ها با اعتبار ۱۲ میلیارد تومان در مناطق صعب العبور چم پلک و شاهیوند شهرستان چگنی که تاکنون امکان بهره‌گیری از تجهیزات و امکانات مخابراتی برای آنها فراهم نبود در این دوره انجام شده است.

فرهاد زیویار با اشاره به ابعاد پروژه ها تصریح کرد: افتتاح این پروژه‌ها در شهرستان چگنی هم در بعد ایجاد و احداث تجهیزات هم از نظر ارتقاء تکنولوژی مخابراتی منطقه و هم گرفتن مجوزهای لازم در خصوص احداث و ارتقا انجام شده است.

استاندار لرستان افزود: امروز در سفر به شهرستان چگنی از روند احداث مجتمع و سایت اداری زوار اربعین بازدید به عمل آمد و با توجه به ابنکه شهرستان چگنی در مسیر اکثر زوار اربعین در غرب کشور قرار دارد ، با احداث این مجتمع شرایط مناسب‌تری برای خدمات رسانی به مردم در آینده فراهم خواهد شد.

در این بازدید معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی ،معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، فرماندار و امام جمعه چگنی، مدیر کل بیمه سلامت و مسئولین شهرستان چگنی حضور داشتند.

Visits: 0

لینک کوتاه : https://henasehnews.ir/?p=11321

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.