نشست امضای تفاهم نامه همکاری ادارات کل کتابخانههای عمومی و منابع طبیعی و آبخیزداری استان لرستان با حضور سید سجاد راستخانه، مدیرکل کتابخانه های عمومی؛ حسین میرزایی، منابع طبیعی و آبخیزداری؛ میثم زندیه شیرازی، معاون کتابخانه های عمومی و برخی از کارشناسان دو دستگاه در کتابخانه مرکزی خرم آباد برگزار شد.
حسین میرزایی در این نشست اظهار کرد : در راستای انعقاد این تفاهم نامه، منابع طبیعی استان به تعهدات خود از جمله صدور کارت همیار طبیعت در قالب سامانه ملی همیاران طبیعت کشور برای پرسنل اداره کل کتابخانههای عمومی و خانواده های آنان و اعضای کتابخانههای عمومی، تهیه بستههای آموزشی با موضوعات مرتبط با منابع طبیعی و کارکردهای مختلف آن جهت توزیع در کتابخانه های عمومی، برگزاری دورههای آموزشی مرتبط با منابع طبیعی برای پرسنل و اعضای کتابخانههای عمومی و تأمین مدرس و محتوای آموزشی جهت برگزاری دورههای آموزشی مشترک به صورت رایگان عمل خواهد کرد.
برپایی ویژه برنامه فرهنگی با شعار حفظ میراث کتاب و منابع طبیعی، مشارکت در برگزاری مسابقات کتابخوانی، نشستهای کتابخوان، جلسات نقد و بررسی و رونمایی کتاب، همایشها و جشنوارههای مشترک علمی، آموزشی، پژوهشی و فرهنگی با موضوعات مرتبط، تشکیل گروههای کتابخوانی با حضور همیاران طبیعت و برگزاری کارگاههای آموزشی مشترک به ویژه در سطح روستاها با هدف ترویج فرهنگ حفظ منابع طبیعی و گسترش کتابخوانی از مهمترین مفاد این تفاهم نامه همکاری است.
خبرنگار؛
- خبرنگاروسردبیر
اخبار پیشنهادی این نویسنده::
خبر هاخرداد ۳۰, ۱۴۰۵استانداری لرستان میزبان عزاداران حسینی(ع)
خبر هاخرداد ۳۰, ۱۴۰۵تشییع پیکر شهید جنگ رمضان فردا در بروجرد
خبر هاخرداد ۳۰, ۱۴۰۵همنوایی مادران لرستانی با مادر حضرت علی اصغر(ع)
خبر هاخرداد ۳۰, ۱۴۰۵کشف ماینرهای غیرمجاز در رومشکان لرستان
بازدیدها: 0
