نشست امضای تفاهم نامه همکاری ادارات کل کتابخانههای عمومی و منابع طبیعی و آبخیزداری استان لرستان با حضور سید سجاد راستخانه، مدیرکل کتابخانه های عمومی؛ حسین میرزایی، منابع طبیعی و آبخیزداری؛ میثم زندیه شیرازی، معاون کتابخانه های عمومی و برخی از کارشناسان دو دستگاه در کتابخانه مرکزی خرم آباد برگزار شد.
مدیرکل کتابخانه های عمومی در ابتدای این مراسم ضمن تقدیر از تلاش های مدیرکل و کارکنان منابع طبیعی و آبخیزداری استان در صیانت از عرصه های منابع طبیعی، گفت: افزایش آگاهی در زمینه منابع طبیعی و آبخیزداری با هدف حفاظت و حراست از مواهب الهی از طریق آموزش های مستمر عمومی برای اقشار مختلف مردم ضروری بوده و این مهم مشارکت دستگاه ای فرهنگی را نیز می طلبد.
سید سجاد راستخانه با بیان اینکه امروز دانش و آگاهی مهم ترین مقوله ای است که می تواند انسان را به سرمنزل مقصود برساند، افزود: از انعقاد تفاهم نامه استقبال کرده و در جهت اجرای تمامی بندهای مورد تعهد در تفاهم نامه فی ما بین آمادگی خود را اعلام می کنم.
وی با تاکید بر اینکه توسعه فرهنگی و منابع طبیعی از ارکان اصلی توسعه پایدار است، تصریح کرد: در تمامی کتابخانه های عمومی استان منابع بسیار ارزشمندی در حوزه صیانت از منابع طبیعی وجود دارد که عموم مردم می توانند از این منابع استفاده کرده و سطح آگاهی خود را در این زمینه افزایش دهند.
راستخانه همکاریهای علمی، پژوهشی و فرهنگی مشترک، ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و ارتقای سطح فرهنگی افراد و خانواده های تحت پوشش منابع طبیعی، همکاری در زمینه ترویج فرهنگ حفظ و احیای منابع طبیعی و تبدیل آن به معارف عمومی در بین آحاد جامعه از طریق کتابخوانی و معرفی منابع مطالعاتی مرتبط را مهم ترین اهداف مشترک این تفاهم نامه عنوان کرد.
خبرنگار؛
- خبرنگاروسردبیر
اخبار پیشنهادی این نویسنده::
خبر هاخرداد ۳۰, ۱۴۰۵استانداری لرستان میزبان عزاداران حسینی(ع)
خبر هاخرداد ۳۰, ۱۴۰۵تشییع پیکر شهید جنگ رمضان فردا در بروجرد
خبر هاخرداد ۳۰, ۱۴۰۵همنوایی مادران لرستانی با مادر حضرت علی اصغر(ع)
خبر هاخرداد ۳۰, ۱۴۰۵کشف ماینرهای غیرمجاز در رومشکان لرستان
بازدیدها: 0
