تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 21 شوال 1445 Monday, 29 April , 2024
2

پررنگی نقش رسانه ها در خنثی سازی توطئه دشمنان

  • کد خبر : 11228
  • ۰۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۴
پررنگی نقش رسانه ها در خنثی سازی توطئه دشمنان
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: هنرمندان با توجه به نفوذ بالا بین مردم همچنین تعهد نسبت به کشور و نظام، نقش تاثیرگذاری در هدایت افکار عمومی و برگزاری انتخابات پر شور و خنثی سازی توطئه دشمنان دارند

به گزارش هناسه نیوز ، اعظم روانشاد روز دوشنبه در جریان سفر به شهرستان سلسله با روسای انجمن‌ها و فعالان امر فرهنگ، هنر و رسانه سلسله دیدار و گفت‌وگو کرد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با بیان اینکه شهرستان سلسله با قدمتی به بلندای تاریخ مهد تمدن و زادگاه بزرگان فرهنگ و هنر است، افزود: میان انجمن‌های سلسله هم‌افزایی خوبی وجود دارد.

روانشاد گفت: در سفرهای شهرستانی خود به منظور شنیدن صحبت‌های فعالان فرهنگ، هنر و رسانه میز خدمت برگزار می‌شود.

وی انجمن‌ها را بازوان قدرتمند اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دانست و افزود: در رویکرد مدیریتی جدید فعال شدن مجتمع فرهنگی هنری در خرم‌آباد و به تبع آن فعال شدن انجمن‌ها در شهرستان‌ها در دستور کار است.

وی با تاکید بر توجه به شاخص‌های فرهنگ و هنر گفت: فرهنگ و هنر در ابعاد مختلف اجتماعی، اقتصادی و امنیتی باید موجبات توسعه همه جانبه استان را فراهم کند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با تأکید بر اهمیت کار هنری و تأثیرگذاری بالای آن، گفت: هنرمندان در زمینه خنثی‌سازی توطئه دشمنان رسالت بسیار مهمی دارند.

روانشاد گفت: با توجه به نقاط قوتی که در شهرستان سلسله وجود دارد، انتظار می‌رود انجمن‌ها با برگزاری برنامه‌های شاخص در دهه فجر فعالیت داشته باشند.

وی با اشاره به حمایت از برنامه‌های شاخص انجمن‌ها که منجر به کادرسازی، جریان‌سازی و تحول شوند در قالب قرارگاه شهید آوینی گفت: آنچه مهم است باید خود هنرمندان پیشگام مسائل فرهنگی و هنری باشند اگر صرفا منتظر وابسته به ارشاد باشیم پبشرفتی حاصل نمی‌شود.

روانشاد تکمیل سالن آمفی‌تئاتر الشتر را یکی از اولویت‌های اداره کل عنوان کرد و افزود: تکمیل این سالن در راستای تقویت اقتصاد هنر موثر است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان نقش هنرمندان در جامعه را تاثیرگذار دانست و گفت: هنرمندان به واسطه هنرشان چهره‌های سرشناس و شناخته شده‌ای در سطح جامعه هستند و به عنوان الگوی بسیاری از افراد جامعه، نقش تاثیر گذاری در هدایت افکار عمومی و برگزاری انتخابات پر شور دارند.

در این نشست روسای انجمن‌ها و هنرمندان به بیان دغدغه و مشکلات حوزه خود پرداختند و مدیرکل به سوالات آنها پاسخ داد.

Visits: 6

لینک کوتاه : https://henasehnews.ir/?p=11228

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.