تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 21 شوال 1445 Monday, 29 April , 2024
0

عبورسرباز ۱۳ ساله دیروزی از خطوط قرمز امروزی

  • کد خبر : 11197
  • ۲۹ دی ۱۴۰۲ - ۹:۳۹
عبورسرباز ۱۳ ساله دیروزی از خطوط قرمز امروزی
نماینده خرم آباد در مجلس شورای اسلامی گفت : در جایگاه نظارت و پارلمان این ملت از خطوط قرمز برای حق مردم عبورخواهم کرد

مرتضی محمودوند در نشست با اصحاب رسانه  وشنیدن درد دل خبرنگاران به سوالات آنان پاسخ داد.

 وی افزود  : اگر  کسی برای رضای خدا ، دلسوزی و احقاق حق مردم کند و از سر صداقت قلم زده و قدم بردارد قطعاً خداوند متعال هزاران برابر، زحماتش را به او بازمی‌گرداند.

وی با اشاره به اینکه در طول این چهار سال خود را فرزند لرستان میدانسته ام نه فرزند خرم آباد تصریح کرد :  اگرما لرستان را یک مجمع بزرگ در نظر بگیریم و با داشتن ۹ نفر نماینده استان ، می‌توان کارهای بزرگی را در این منطقه انجام داد  .

عضو کمیسیون امنیت ملی با بیان اینکه اوج قدرت یه نماینده بودجه است افزود : با پیدا کردن سند ۱۸ خیانت، زیر نامه بودجه لرستان به رئیس مجلس گفتم اگر ظرف یک هفته مسئله بودجه لرستان درست نشود ، همه ی ۱۸ خیانت را خدمت حضرت آقا می‌خوانم . که کل ملت ایران از آن اطلاع داشته باشند و در این خصوص با کسی تعارف ندارم .

محمودوند اذعان داشت : علت اینکه جوانان ، اعم از  پسر و دختر دست به خودکشی می‌زنند چیست ؟ چرا جوانان لرستان بیکارند؟ چون  18 خیانتی که توسط نمایندگان ادوارگذشته انجام شده موجب فقروفلاکت استان  شده داشته اند  ،  وبیکاری جوانها نمونه ای از آنهاست ،بنده  با شجاعت  اعلام میکنم و به لطف خداوند و اقای قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی که فردی اجرایی و کننده کار است توانستیم بودجه لرستان را افزایش دهیم .

نماینده خرم آباد در مجلس شورای اسلامی  گفت : با ازدیاد بودجه تنها شرکت گاز و مدیرش کرم گودرزی توانست بودجه را خوب جذب و استفاده نماید  ولی احتمالا ادارات دیگر دلسوزی نداشته که نتوانسته اند از بودجه سهم خوبی بردارند .

وی اشاره ای به شوتی سواران کرد و گفت : موضوع شوتی ها یک موضوع امنیتی می باشند  و هیچ نماینده ای نمیتواند  به این موضوع ورود کند. من با موضوع تیر اندازی به این جوان ها مخالفت کردم چون فرزندان این مملکت و نظام هستند و تنها نماینده ای بودم که در مجلس اعتراض کرده و کسی از من دفاع نکرد

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ادامه داد : من با سند حرف میزنم واز خطوط قرمز برای حق مردم عبور خواهم کرد ؛ قدرت جمهوری اسلامی  به شیعه علی ابن ابی طالب است اگرقرارباشد به  این جوانها  تیر بزنیم تیر به جمهوری اسلامی زده ایم .

دکتر محمودوند با بیان اینکه برای اولین باردراستان مجوز پتروشیمی و پالایش را گرفتیم ولی متاسفانه اجرا نشد؛ چون محمودوند مسئول اجرا نیست ، گفت : تنها نماینده ای بودم که به شخص رئیس جمهور گفتم  لرستان نیازمند استاندار اجرایی می باشد.

‌ نماینده خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد : محمودوند در دفاع از مردم محروم دستش خالی نیست ؛  با توجه به توانایی و فعالیتی که در بنده وجود داشت  توانستم ۶تا وزیر را استیضاح کنم. و درهمین کمیسون که نماینده ها دست پا میزنند  بعنوان  مسئول کمیته اقتصادی دیپلماسی معرفی شوم .

این مسئول در خصوص سد معشوره لرستان گفت : با شروع نمایندگی حدود ۴۰درصد از زیر ساخت کار سد گاشمار یا معشوره اجرا یی شده بود و با لطف خدا به عنوان سرباز مردم اجازه تعطیلی سد را ندادیم ، پی گیرشدیم و محرابیان وزیر نیرو را با ابزار نظارتی مجلس پای کار آورده ایم  و  ۱۹ متر که سهل است نمیگذاریم ۱۹ سانتی متر از ارتفاع تاج سد کم شود .

 وی  درباره انتخابات پیش رو افزود : در جو انتخاباتی خیلی ها با هزار ترفند و شرایط برای به دست آوردن صندلی  بهارستان  دست به هر کاری میزنند ،عده ای علیه من  پرونده سازی کردند خوشبختانه پرونده سازی برای محمودوند جواب نخواهد داد با افتخاراعلام میکنم  من نوکر و سرباز این مردم غیور و شهید پرورهستم

Visits: 109

لینک کوتاه : https://henasehnews.ir/?p=11197

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.