تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 21 شوال 1445 Monday, 29 April , 2024
0

حمایت‌ دادستان مرکز استان از اقدامات بهداشتی و سلامت محور دامپزشکی لرستان

  • کد خبر : 11172
  • ۲۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۸
حمایت‌ دادستان مرکز استان از اقدامات بهداشتی و سلامت محور دامپزشکی لرستان
مدیرکل و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در اداره کل دامپزشکی استان و جمعی از همکاران با آقای دکتر علی حسنوند، دادستان مرکز لرستان دیدار کردند.

به گزارش هناسه نیوز ، دکترحسنوند دادستان جدید مرکز استان نقش سازمان دامپزشکی در سلامت و اقتصاد جامعه را مهم برشمرد و گفت به دلیل شرایط خاص استان در پرورش دام و تولید گوشت دستگاه قضایی استان حمایت‌های خود را از اقدامات بهداشتی و سلامت محور دامپزشکی انجام خواهد داد.

در این دیدار مدیرکل دامپزشکی استان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات جناب آقای دکتر شاهون وند دادستان قبلی مرکز استان و همچنین خوش آمدگویی و تبریک انتصاب آقای دکتر علی حسنوند به سمت دادستان مرکز استان لرستان گزارشی از شرح وظایف سازمان دامپزشکی کشور پیرامون خدمات رسانی و محرومیت زدایی و همچنین وظایف نظارتی سازمان دامپزشکی کشور در افزایش و ارتقاء سطح سلامت را بیان و در خصوص خدمات رسانی دامپزشکی در ارتقاء سلامت و امنیت غذایی و اشتغال در صنایع وابسته مطالبی بیان کرد.

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین ویسکرمی، مسئول دفتر حوزه نمایندگی ولی فقیه در اداره کل دامپزشکی لرستان به تشریح وظایف دفتر نمایندگی ولی فقیه در این اداره کل در بحث نظارت شرعی در کشتارگاه‌های دام و طیور و شرایط تهیه و عرضه غذای حلال و راهکارهای افزایش حلیت و طهارت گوشت پرداخت.

Visits: 0

لینک کوتاه : https://henasehnews.ir/?p=11172

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.