تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 21 شوال 1445 Monday, 29 April , 2024
1

هیات ورزش های همگانی استان رتبه برتر‌ کشور را کسب کرد

  • کد خبر : 11160
  • ۲۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۸
هیات ورزش های همگانی استان رتبه برتر‌ کشور را کسب کرد
دبیر هیأت ورزش‌های همگانی استان لرستان گفت: برابر ارزیابی های تخصصی صورت گرفته فدراسیون ورزش های همگانی، هیأت لرستان در بین هیأت های برتر استانی قرار گرفت.

به گزارش هناسه نیوز از روابط عمومی هیأت ورزش های همگانی استان لرستان امین فلاح بیرانوند در جلسه هیأت رییسه ورزش‌های همگانی استان لرستان اظهار داشت: ارزیابی انجام گرفته توسط متخصصین و کارشناسان فدراسیون ورزش‌های همگانی بوده که نتایج آن به ادارات کل ورزش و جوانان استان ها نیز ابلاغ شده است.

دبیر هیأت همگانی استان بیان کرد: هیئت ورزش‌های همگانی استان لرستان در فعالیت‌های صورت گرفته و ساماندهی امور توسط تیمی منسجم و مقتدر در بین استانهای تیپ یک، رتبه “خیلی خوب و شایسته تقدیر” را کسب کرد.

وی با بیان اینکه این هیأت در حال حاضر جزء هیأت‌های برتر ورزش‌های همگانی کشور به شمار رفته و برخی از برنامه‌های آن نیز در کشور الگو است، افزود: آنچه امروز در اولویت برنامه‌های هیأت ورزش‌های همگانی قرار گرفته موضوع تقویت کمیته‌های تخصصی و توسعه ورزش برای همه است که این مهم با مطالعه و بررسی دقیق و در نهایت برنامه‌ریزی مدون عملی می‌شود.

فلاح بیرانوند؛ از سید آرش قیاسیان مدیرکل ورزش و جوانان استان و معاونین ایشان، رییس و نایب رییس هیأت، خیرین ورزشیار، مسئولین کمیته های متناظر و روسای هیأت های شهرستان ها به جهت همت و تلاش شبانه روزی و حمایت سایر ادارات، سازمان ها و ارگان ها بویژه اداره کل ورزش و جوانان، صداوسیما و نیز شهرداری های استان تقدیر و تشکر نمود.

این مقام مسئول گفت؛ برگزاری پیاده‌روی‌های خانوادگی با مشارکت سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری خرم آباد و سایر دستگاه های اجرایی برای عموم مردم، استقبال و مشارکت اجتماعی مردم و کسب رتبه های برتر در رشته های مختلف ورزشی از دیگر نکات قابل اشاره در ارزیابی های صورت گرفته است.

وی گفت؛ ارتباط مؤثر با رسانه ها و حمایت اصحاب رسانه، روابط عمومی و اطلاع رسانی و تولید محتوای مجازی فرهنگی و آموزشی برای عموم مردم از نکات برجسته در کسب این رتبه بوده است.

دبیر هیأت ورزش‌های همگانی استان لرستان تصریح کرد: باید طوری موضوع ورزش همگانی را در استان توسعه و نهادینه کرد که مردم فعالیت ورزشی را نیاز روزمره خود بدانند. 

فلاح بیرانوند در پایان ضمن تبریک کسب این افتخار بزرگ برای ورزش لرستان گفت؛ باید این افتخار را متعلق به عموم مردم و هیأت های ورزشی و مسئولین استانی دانست و میتوان آن را آغاز راهی برای ارتقای سطح سلامت عمومی و سلامت جسم و روح جامعه بر شمرد.

Visits: 1

لینک کوتاه : https://henasehnews.ir/?p=11160

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.