تاریخ : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 26 شوال 1445 Saturday, 4 May , 2024
0

دستگیری شکارچیانِ بزهای کوهی لرستان در نهاوند

  • کد خبر : 11135
  • ۲۱ دی ۱۴۰۲ - ۶:۲۲
دستگیری شکارچیانِ بزهای کوهی لرستان در نهاوند
مدیر کل حفاظت محیط زیست لرستان گفت: شکارچیانِ ۲ راس بز کوهی که در گرین کوه لرستان اقدام به شکار کرده و با محیط‌بانان شهرستان دلفان نیز درگیر و متواری شده بودند، در شهرستان نهاوند دستگیر شدند.

به گزارش هناسه ، علی سالاروند در این خصوص اظهار کرد: ۲ نفر شکارچی متخلف که در منطقه شکار و صید ممنوع گرین اقدام به شکار ۲ راس بز کوهی کرده‌ و پس از درگیری با ماموران محیط زیست از محل متواری شده بودند با پیگیری‌های صورت گرفته و با کمک همیاران محیط زیست در شهرستان‌ نهاوند دستگیر شدند.

رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دلفان نیز در تکمیل این خبر اظهار کرد: پس از دریافت گزارشی از همیاران محیط زیست مبنی بر شکار ۲ راس بز کوهی در منطقه‌ شکار و صید ممنوع گرین توسط ۲ نفر شکارچی متخلف که از ساکنان بومی بخش خاوه جنوبی شهرستان دلفان بودند بلافاصله دستور قضایی اخذ و مأموران محیط زیست به مخفیگاه متخلفان اعزام شدند.

علی رزاقی افزود: متاسفانه با دخالت و درگیری همدستان آن‌ها و ممانعت از انجام دستور قضایی، متخلفان توانستند از این فرصت‌ استفاده کرده و با لاشه‌های شکار و سایر ادوات تخلف به شهرستان‌ نهاوند متواری شوند.

رزاقی ادامه داد: پس از پیگیری‌های محسوس و نامحسوس محل اختفای متخلفان در شهرستان نهاوند مشخص و با همکاری اداره‌ حفاظت محیط زیست شهرستان نهاوند و با دستور قضایی از مخفیگاه متخلفان بازرسی به عمل آمده و لاشه ۲ راس بز کوهی از محل اختفای آنان کشف و ضبط شد.

وی بیان کرد: پرونده‌ این متخلفان در دادسرای شهرستان نهاوند به اتهام شکار ۲ راس بز کوهی و توهین و درگیری با مأموران در حال رسیدگی است.

رییس اداره حفاظت محیط زیست دلفان ضمن قدردانی از همیاران محیط زیست و همکاران شهرستان نهاوند در پیگیری این تخلف از همه دوستداران محیط زیست درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه تخلف با شماره تلفن گویای ۱۵۴۰ تماس برقرار کنند.

Views: 15

لینک کوتاه : https://henasehnews.ir/?p=11135

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.