تاریخ : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 28 شوال 1445 Monday, 6 May , 2024
1

راه ارتباطی ۲۱۰ روستای لرستان بازگشایی شد

  • کد خبر : 11131
  • ۲۲ دی ۱۴۰۲ - ۹:۴۷
راه ارتباطی ۲۱۰ روستای لرستان بازگشایی شد
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان گفت: راه ارتباطی ۲۱۰ روستای استان که بر اثر بارش برف مسدود شده بود، با تلاش راهداران بازگشایی شد.

به گزارش هناسه نیوز ، مرتضی شیروانی به رسانه ها اظهار کرد: ۴۰۰ راهدار با استفاده از ۲۸۰ دستگاه ماشین آلات سبک، نیمه سنگین و سنگین در قالب ۳۸ پایگاه جاده‌ای در محورهای مواصلاتی استان در حال بازگشایی راه‌های برفگیر هستند.

وی افزود: در حال حاضر راه‌های شریانی و مواصلاتی استان باز و تردد در آنها برقرار است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان با اشاره به اینکه امکان برف روبی راه های روستایی در شب گذشته به دلیل شرایط نامساعد جوی در شب مقدور نبود ، عنوان کرد: راهداران از طلوع صبح فعالیت خود را برای بازگشایی راه های روستایی آغاز کردند.

شیروانی تصریح کرد: راه ۳۶۴ روستای استان در پی بارش برف مسدود شده بود که با تلاش بی وقفه راهداران راه ۲۱۰ روستا بازگشایی شده و با تلاش راهداران و صبوری مردم راه‌ ۱۵۴ روستای مسدود مانده نیز سریعتر بازگشایی خواهد شد.

وی از شهروندان خواست با توجه به مه گرفتگی شدید و احتمال یخ زدگی جاده‌ها در شب ، از سفر های غیر ضرور خودداری کنند و درصورت سفر با سامانه ۱۴۱ تماس حاصل و از وضعیت راهها مطلع شوند و رانندگی با سرعت مطمئنه را رعایت کنند.

Views: 8

لینک کوتاه : https://henasehnews.ir/?p=11131

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.