تاریخ : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 25 شوال 1445 Friday, 3 May , 2024
2

شهید سلیمانی تنها یک نام و یک نفر نبود

  • کد خبر : 11128
  • ۲۳ دی ۱۴۰۲ - ۹:۴۴
شهید سلیمانی تنها یک نام و یک نفر نبود
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: هنرمندان با تولید آثار فاخر راه شهید سلیمانی را ادامه می‌دهند و این مکتب را برای نسل جوان تبیین می‌کنند

اعظم روانشاد روز شنبه در آیین اختتامیه چهارمین “رویداد راه سلیمانی” اظهار کرد: پس از شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی برنامه‌های این اداره کل با موضوعات فرهنگی و هنری در سه قالب کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت طراحی و اجرا شد.

وی با اشاره به تولید آثار فاخر و ارزشی از سوی هنرمندان لرستانی در خصوص سردار سلیمانی گفت: ذوق هنری هزاران هنرمند در استان به جوشش درآمد تا بدون هیچ‌گونه سفارشی، آثار فاخری درباره سردار دل‌ها تولید شود.

وی ادامه داد: هدف از برگزاری این یادواره، یادآوری مسیر نورانی جهاد، ایثار، شهادت و زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهید بصیرت‌آفرین حاج قاسم سلیمانی است.

روانشاد با بیان اینکه شهید سلیمانی تنها یک نام و یک نفر نبود افزود: به فرموده مقام معظم رهبری، شهید سلیمانی یک راه و مکتب بود از این‌رو تبیین و زنده نگه‌داشتن راه و آرمان‌های مکتب سلیمانی وظیفه ما می‌باشد.

وی با اشاره به فراگیر شدن مکتب حاج قاسم سلیمانی تصریح کرد: ایثار و شهادت امروز کرمان تکرار شهادت سردار سلیمانی است و فرداها هم ما آماده شهادت هستیم.

بنا بر اعلام دبیرخانه دائمی رویداد «راه سلیمانی» در لرستان ۱۵۰ اثر فرهنگی – هنری به این رویداد ارسال شده است که این آثار در ۹ رشته مختلف شعر، نقاشی، نماهنگ، سرود، نمایشنامه‌نویسی، پوستر، دل‌نوشته و خوشنویسی مورد ارزیابی داوران قرار گرفته‌اند و در آیین اختتامیه از برگزیدگان تقدیر شد.

Views: 7

لینک کوتاه : https://henasehnews.ir/?p=11128

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.