تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 21 شوال 1445 Monday, 29 April , 2024
2

ارزیابی حوزه مهندسی شرکت توزیع برق استان لرستان انجام شد

  • کد خبر : 11086
  • ۱۲ دی ۱۴۰۲ - ۳:۴۹
ارزیابی حوزه مهندسی شرکت توزیع برق استان لرستان انجام شد
ارزیابی حوزه مهندسی شرکت توزیع برق استان لرستان طی دو روز متوالی توسط ارزیابان اعزامی از شرکت توانیر انجام پذیرفت.

به گزارش هناسه نیوز از روابط عمومی شرکت توزیع برق استان لرستان،جلسه  برنامه ارزیابی عملکرد معاونت برنامه ریزی و مهندسی با حضور مهندس امیری مدیرعامل شرکت، اعضای تیم ارزیابی از توانیر ،معاونین ومدیران معاونت برنامه ریزی و مهندسی شرکت توزیع  در سالن کنفرانس برگزار شد.

  مهندس مهران امیری ضمن تبریک روز زن و ایام ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و سالروز ولادت امام خمینی رحمت الله از زحمات و حسن توجه ارزیابان قدردانی کرد و اظهار داشت: بیان نکات قابل بهبود ارزیابی‌ها به منزله هدیه‌ای برای موفقیت‌ها و ارتقا عملکرد و پیشرفت شرکت است.

وی با اشاره به اینکه ارزیابی به صورت فشرده و طی دو روز انجام شد ابراز داشت: یکی از ویژگی‌های مثبت و بارز این ارزیابی‌ها انتقال دانش مدیریتی و فنی و انتقال تجربیات موفق در مجموعه صنعت برق است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان گفت: در نهایت ارزیابی‌ها موجب می‌گردد نقاط قوت و ضعف مشخص گردد و برای آینده برنامه‌ریزی‌های مثبتی صورت پذیرد تا نقاط ضعف برطرف و یا به نقاط قوت تبدیل شود.

این گزارش حاکیست  پس از پایان ارزیابی‌ها مهندس حیدری‌زاد معاون برنامه‌ریزی و مهندسی شرکت ابراز داشت: طی دو روز ارززیابی عملکرد  معاونت فنی و مهندسی در بخش‌های طراحی، مطالعات شبکه ،کنترل پروژه و نظارت، حفاظت شبکه‌ای، کنترل کیفیت و بررسی عیوب تجهیزات شبکه مورد بازدید و ارزیابی قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه ارزیابی‌ها از حوزه ستادی و مدیریت‌های توزیع برق شهرستان‌ها انجام پذیرفت، گفت: پس از پایان ارزیابی‌ها گزارشی توسط تیم ارزیاب به مدیرعامل ارائه که در آن نقاط قوت و قابل بهبود گزارش داده شد.

مهندس حیدری زاد در پایان ابراز امیدواری کرد که با برنامه ریزی بتوانیم برای آینده نقاط ضعف را مرتفع و رفع نماییم و در نهایت برقی مطمئن و پایدار رابه هم استانی های فهیم لرستان ارائه نماییم و موجبات رضایت آنها را فراهم نماییم.

Visits: 0

لینک کوتاه : https://henasehnews.ir/?p=11086

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.