تاریخ : پنج شنبه, ۲۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 2 ذو القعدة 1445 Thursday, 9 May , 2024
1

پیام تسلیت نماینده ولی فقیه و استاندار لرستان در پی شهادت جمعی از هموطنان در کرمان

  • کد خبر : 11017
  • ۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۹
پیام تسلیت نماینده ولی فقیه و استاندار لرستان در پی شهادت جمعی از هموطنان در کرمان
حجت الاسلام و المسلمین سید احمدرضا شاهرخی نماینده ولی فقیه و فرهاد زیویار استاندار لرستان در پی شهادت جمعی از هموطنان در حادثه تروریستی کرمان ضمن محکوم کردن این حادثه از دستگاه های اطلاعاتی، امنیتی، انتظامی و قضایی خواستند تا با سرعت و دقت، دست های آشکار و پنهان این جنایت شقاوت‌ آمیز شناسایی و به دستگاه عدالت سپرده شوند.

در این پیام مشترک آمده است: ️بار دیگر سفاکان عالم با حمایت استکبار خونخوار جهانی جنایت دیگری را رقم زدند و زبونی و حقارت دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی و مزدورانش را آشکارتر کردند.

این پیام می افزاید: به خاک و خون کشیده شدن زنان و مردان و کودکانی که برای گرامیداشت سالگرد شهادت سردار رشید اسلام “حاج قاسم سلیمانی‌” در گلزار شهدای کرمان با شور و عشق فراوان گردهم آمده بودند، چیزی جز رذالت، ددمنشی و وحشی گری عوامل پلید استکبار و صهیونیسم بین الملل نمی تواند باشد.

این پیام تصریح می کند: مردم غیور، ولایتمدار و آگاه این مرز و بوم، دیرزمانی است که برای استقلال، پیشرفت، حاکمیت ارزش‌های الهی و اهتزاز عزتمند پرچم اسلام ناب محمدی (ص) بر سرای میهن، عزیزترین عزیزان خود را به پیشگاه خداوند کریم تقدیم کرده است و قطعاً چنین مردمانی در مقابل رذالت‌های وحشیانه عوامل حقیر استکبار جهانی از پیمودن مسیر عزّت و سربلندی و راه اسلام و انقلاب و شهدا باز نخواهند ایستاد و استوارتر از گذشته این راه را خواهند پیمود.

در ادامه پیام آمده است:‌ ان شاءالله دستگاه‌های مسوول اطلاعاتی، امنیتی، انتظامی و قضایی با سرعت و دقت، دست های آشکار و پنهان این جنایت شقاوت‌ آمیز را شناسایی و به سر پنجه عدالت خواهند سپرد و یقیناً ملت عزیز ایران ضمن حفظ هوشیاری و بصیرت، با غلبه بر توطئه‌ی خباثت‌آمیز دشمنان، بار دیگر آنها را در رسیدن به اهداف شوم خود ناکام خواهند گذاشت.

در پایان این پیام مشترک ذکر شده است: شهادت مظلومانه شهدای حادثه تروریستی را بمحضر حضرت ولیعصر«عج» رهبر معظم انقلاب اسلامی، ملت شریف ایران اسلامی، مردم ولایتمدار و شهید پرور استان کرمان، و خانواده های این شهیدان عزیز تبریک و تسلیت عرض نموده، برای شهیدان والامقام این حادثه تروریستی، غفران و رحمت واسعه الهی و آرامش در جوار اولیاءالله و برای مجروحان شفای عاجل و کامل را از خداوند متعال خواستاریم.

Views: 0

لینک کوتاه : https://henasehnews.ir/?p=11017

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.