تاریخ : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 26 شوال 1445 Saturday, 4 May , 2024
0

دستگاه قضا نقطه اتکا و اطمینان جامعه است

  • کد خبر : 11001
  • ۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۷
دستگاه قضا نقطه اتکا و اطمینان جامعه است
استاندار لرستان بیان کرد: دستگاه قضا نقطه اتکا و اطمینان جامعه و مقابله با جرم و فساد است

“فرهاد زیویار” روز شنبه در مراسم تکریم و معارفه دادستان خرم آباد در سالن همایش دادگستری لرستان اظهار کرد: اولین پرچم دار بصیرت برای ولایت حضرت زهرا (س) بود، شهدای اسلام ، انقلاب ، حریم و حرم و همچنین شهدای کرمان هم در راه بصیرت جان خود را فدا کردند.

وی افزود: الگو شدن و الگو ماندن در ایران تبدیل به یک گفتمان شده و مرزهای خارج ایران را نیز تحت الشعاع قرار داده و ثابت قدم ماندن برای متولیان امر و دست اندرکاران نظام حکمرانی برنامه ریزی می خواهد تا این الگوها به دنیا بهتر معرفی شود.

استاندار لرستان بیان کرد: دستگاه قضا نقطه اتکا و اطمینان جامعه و مقابله با جرم و فساد است و عملکرد آن تکمیل کننده بقیه بخش ها و اصلاح کننده امور مسوولان و مدیران است.

زیویار تاکید کرد: در دین مبین اسلام و توصیه معصومین، در باب خطیر بودن شغل قضا سخن گفته شده و همه ما در مقام قضاوت و تصمیم گیری قرار می گیریم اما باید اصل اساسی اجرای عدالت در دستور کار قرار گیرد و باید قبل از اجرای عدالت در جامعه، عدالت نفس مورد توجه قرار گیرد.

وی یادآور شد: وقتی مسوولیتی به کسی سپرده می شود باید تلاش کند به نحو احسن از عهده آن بربیاید، ” داریوش شاهون وند” دادستان سابق کارنامه قابل قبولی از خود به یادگار گذاشت و در تمامی امور همدلی و همراهی داشت و “علی حسنوند” نیز بومی منطقه بوده و امیدواریم در استان منشا خیر باشد، چرا که نیرویی توانمند است که قصد خدمت دارد.

Views: 0

لینک کوتاه : https://henasehnews.ir/?p=11001

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.