تاریخ : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 24 شوال 1445 Thursday, 2 May , 2024
0

کار جهادی کاری است که شبانه‌روزی است و وقت خاص معین ندارد

  • کد خبر : 10913
  • ۰۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۶
کار جهادی کاری است که شبانه‌روزی است و وقت خاص معین ندارد
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان لرستان گفت :‌ «کار جهادی کاری است که شبانه‌روزی است و وقت خاص معین ندارد؛ مدیریت جهادی یعنی آن مدیریتی که برای خدمت شب و روز نمی‌شناسد».

به گزارش هناسه نیوز ، حجت‌الاسلام و المسلمین قدرتی در آیین رئیس جهاد دانشگاهی استان لرستان در سخنانی گفت: «مقام معظم رهبری عنایت ویژه‌ای به جهاد دانشگاهی داشته‌اند و این گویای اهمیت کارکردهای این نهاد است».

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان لرستان درباره واژه جهاد با استناد به بیانات مقام معظم رهبری جهاد دانشگاهی را یک تلاش هوشمندانه برای پیشرفت علمی کشور دانست.

وی توضیح داد:‌ «رشد علمی ایران (تولید مقالات) بین هشت تا یازده برابر رشد علمی دنیاست؛ جهاد دانشگاهی حلقه مفقوده بین تولید علم با نیازهای کاربردی جامعه و مردم است».

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان لرستان با اشاره به مفهوم جهاد تبیین درباره کارکردهای پارک علم و فناوری استان لرستان با موضوع ارتباط یافتن با حلقه‌های میانی سخن گفت.

حجت‌الاسلام و المسلمین قدرتی به این نکته هم اشاره کرد که در استان لرستان، جهاد تبیین و اطلاع‌رسانی درباره دستاوردهای علمی و دانشگاهی و پژوهشی باید تقویت شود و ضعف‌های موجود اطلاع‌رسانی رفع شوند.

وی خواستار شد ساز و کارهای جهاد دانشگاهی و نظام دانشگاهی به‌گونه‌ای اصلاح شوند که مشارکت دانشجویان در تولیدات علمی بیشتر شود.

Visits: 0

لینک کوتاه : https://henasehnews.ir/?p=10913

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.