تاریخ : پنج شنبه, ۲۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 2 ذو القعدة 1445 Thursday, 9 May , 2024
1

تقدیر از خانواده‌های شهدا و ایثارگران در نخستین جشنواره ملی نمایش عروسکی برق

  • کد خبر : 10834
  • ۰۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۳
تقدیر از خانواده‌های شهدا و ایثارگران در نخستین جشنواره ملی نمایش عروسکی برق
به‌مناسبت وفات حضرت ام‌البنین (س) و روز تکریم مادران و همسران شهدا و ایثارگران و به همت این شرکت از خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران تجلیل به‌عمل آمد.

به گزارش هناسه نیوز ، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق لرستان در این آیین با بیان این‌که خانواده شهدا و ایثارگران آبروی کشور هستند، گفت: تجلیل از آنان به منزله تکریم ارزش‌ها و نمادهای معنوی جامعه است.

مهران امیری ضمن تسلیت وفات حضرت ام‌البنین (س) اظهار داشت: به‌راستی که زنان مسلمان، همسران و مادران شهدا و ایثارگران نزد خداوند و ائمه از جایگاه و منزلت ویژه‌ای برخوردارند.

وی افزود: هم‌چون ام‌البنین که چهار پسرش در واقعه کربلا به مقام شهادت نائل آمدند، رشادت‌های ایشان پس از شهادت پسرانش کافی است تا همواره خانواده شهدا و ایثارگران مورد تکریم قرار گیرند.

وی با تاکید بر این‌که تکریم و تجلیل از خانواده شهدا و ایثارگران جز اولویت‌ها و از وظایف فرهنگ‌ساز شرکت توزیع است، عنوان کرد: این فرهنگ باید در تمام ارکان جامعه نهادینه شود و یاد و خاطره شهدا و ایثارگران نباید فراموش شود.

امیری ادامه داد: تکریم و احترام این بزرگواران در واقع تکریم ارزش‌ها و نمادهای معنوی در جامعه است و این از فرهنگ اصیل و سبک زندگی اسلامی مسلمانان برخاسته است که رواج آن علاوه‌بر ترویج روحیه ایثارگری و از جان‌گذشتگی، نقش واقعی ایثارگران در طول ادوار انقلاب و دفاع مقدس را در جامعه گسترش خواهد داد.

گفتنی است، در این آیین که به‌صورت ویژه و هم‌زمان با برگزاری نخستین جشنواره ملی نمایش عروسکی در خرم‌آباد برگزار شد، از خانواده‌های شهدا، ایثارگران و جانبازان توسط مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت توانیر و مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان با اهدا لوح تقدیر به‌عمل آمد

Views: 0

لینک کوتاه : https://henasehnews.ir/?p=10834

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.