تاریخ : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 27 شوال 1445 Sunday, 5 May , 2024
1

حمایت از تولید و رفع مشکلات از وظایف دستگاه قضاست،

  • کد خبر : 10765
  • ۰۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۴
حمایت از تولید و رفع مشکلات از وظایف دستگاه قضاست،
دادستان عمومی و انقلاب خرم‌آباد گفت: پایبندی به وظایف قانونی و حفظ رعایت شئونات اخلاقی و اسلامی ضمن بررسی و احصاء مشکلات و انعکاس آن به دستگاه قضا جهت رفع مشکلات و موانع باید در دستور کار قرار گیرد.

داریوش شاهون وند در بازدید از شعب بانک مسکن لرستان اظهار کرد: سلامت و مردمداری همه کارکنان بانک مسکن بسیار مشهود و این امر نشانه شایسته سالاری در مدیریت است.

دادستان خرم آباد ادامه داد: هدف از بازدید از شعب بان مسکن بررسی نحوه برخورد کارکنان با مردم و بررسی نواقص و برطرف کردن مشکلات می باشد.

شاهون وند همچنین به منظور بررسی مطالبات مردمی و رفع موانع و مشکلات طرح نهضت ملی خرم آباد با حضور در محل پروژه های ۷۱۵ واحدی شرکت طاق گستران و ۲۶۰ واحدی ایرا البرز ضمن بررسی روند پیشرفت پروژه ضمن صدور دستور در جهت رفع مشکلات پروژه ها خواستار تشکیل جلسه توسط بانک مسکن با حضور اعضای شورای مسکن استان و مدیران ادارات کل ذیربط در خصوص رفع موانع و مشکلات پروژه ها شد.

داریوش عالی پور مدیر شعب بانک مسکن لرستان در این دیدار ضمن ارائه گزارش از خدمات و تامین مالی حدود ۱۱ هزارو ۵۰۰ واحد طرح نهضت ملی از منابع داخلی بانک در استان، خواستار همکاری دستگاهها و شرکتها در خصوص تجهیز منابع مالی بانک و در راستای افزایش تاثیر ارائه خدمات و تسهیلات به مردم و ایجاد زنجیره ارزش بخش مسکن با هدف بهبود و رشد شاخص های اقتصادی علی الخصوص بخش مسکن و ساختمان شد.

Views: 0

لینک کوتاه : https://henasehnews.ir/?p=10765

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.