تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 21 شوال 1445 Monday, 29 April , 2024
1

تجلیل معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از خانواده شهدا

  • کد خبر : 10690
  • ۲۷ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۴
تجلیل معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از خانواده شهدا
معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر فرهنگ در این دیدار با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای یکی از اهداف سفر خود به لرستان را دیدار با خانواده شهدا عنوان کرد

به گزارش هناسه نیوز ، سیدمحمود اسلامی در جریان سفر به لرستان شامگاه دوشنبه با حضور در منزل شهید ” علی محمد دهقانکار ” از خانواده شهید این شهید گران‌قدر تجلیل کرد.

وی افزود: امنیت و آرامش امروز در کشور مدیون خون پاک شهدایی است که از جان و خانواده خود گذشتند تا خاک کشور و انقلاب اسلامی خدشه‌دار نشود.

اسلامی با بیان اینکه در حال حاضر تعداد شهدای غزه به ۲۰ هزار نفر رسیده است افزود: هیچ منطق و وجدان انسانی این حملات وحشیانه را نمی‌پذیرد.

وی با اشاره به اینکه مسائلی همچون غزه را در دوران دفاع مقدس ملت ایران تجربه و از آن عبور کرده‌ا‌ند، افزود: اگر امروز عزت و افتخاری داریم مدیون فداکاری و رشادت شهدا هستیم که با تقدیم جان خویش امنیت و آرامش امروز را تامین کردند.

مشاور و مدیر اداره نظارت بر طرح‌های عمرانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، مدیرکل حوزه استاندار لرستان، فرماندار ازنا و جمعی از همکاران اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان در این دیدار حضور داشتند.

شهید ” علی محمد دهقانکار ” از شهدای هشت سال دفاع مقدس است که در  جریان بمباران هوایی خرم‌آباد و در حین خدمت در سال ۱۳۶۳ به فیض شهادت نائل آمد. 

Visits: 1

لینک کوتاه : https://henasehnews.ir/?p=10690

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.