تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 21 شوال 1445 Monday, 29 April , 2024
0

افتتاح هفتمین پایگاه اورژانس ۱۱۵ سلسله

  • کد خبر : 10660
  • ۲۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۵
افتتاح هفتمین پایگاه اورژانس ۱۱۵ سلسله
هفتمین پایگاه اورژانس ۱۱۵ شهرستان سلسله روز یکشنبه با همکاری معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی لرستان در منطقه گردشگری کهمان افتتاح شد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان در آیین آغاز به کار این پایگاه گفت: یکی از مهمترین اهداف راه اندازی پایگاه‌های اورژانس افزایش سرعت رسیدن بر بالین بیمار و نجات جان مددجو است که در این راستا از ظرفیت خیران و موسسات خیریه استفاده شده است تا برنامه ریزی و کار مستمر بهترین خدمات به مردم ارائه شود.

دکتر بهرام دلفان با اشاره به مسئولیت اجتماعی سازمان‌های مردم نهاد ابراز داشت: از مشارکت‌های مردمی در قالب سازمان‌های مردم نهاد نیز می‌توان بهره برد.

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی لرستان نیز گفت: پایگاه جاده‌ای اورژانس ۱۱۵ ” کهمان” در مجاورت خانه بهداشت این منطقه و با هزینه تجهیز و امکانات رفاهی به ارزش یک میلیارد و پانصد میلیون ریال افتتاح شد.

محسن آدینه‌وند افزود: با توجه به موقعیت گردشگری “کهمان”، این پایگاه جمعیت پنج هزار نفری را پوشش خواهد داد و با راه اندازی این واحد عملیاتی، تعداد پایگاه های اورژانس ۱۱۵ شهرستان سلسله به هفت واحد، افزایش یافته است.

وی تصریح کرد: طبق طرح ششم توسعه کشوری در خصوص راه اندازی و افتتاح پایگاه های اورژانس ۱۱۵ در سراسر کشور، پایگاه اورژانس جاده‌ای کهمان به عنوان آخرین پایگاه مصوب طرح توسعه شهرستان افتتاح گردید و انتظار می رود برای مردم منطقه خدمات موثر و بهینه‌ای ارائه شود.

Visits: 4

لینک کوتاه : https://henasehnews.ir/?p=10660

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.