تاریخ : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 11 ذو القعدة 1445 Saturday, 18 May , 2024
2

ایمن سازی ۲۱ دستگاه پل در در محورهای مواصلاتی شهرستان رومشکان

  • کد خبر : 10613
  • ۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۸
ایمن سازی ۲۱ دستگاه پل در در محورهای مواصلاتی شهرستان رومشکان
رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان رومشکان گفت: طی هشت ماهه سال جاری ایمن سازی ۲۱ دستگاه پل در محورهای مواصلاتی این شهرستان انجام شده است.

به گزارش هناسه نیوز ، مهندس محمود قائدرحمتی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان رومشکان به عملکرد این اداره در هشت ماهه سال جاری اشاره داشت و اظهار کرد: در این مدت ایمن سازی ۲۱ دستگاه پل ، حذف و ساماندهی پیچ های خطرناک رماوند و ۴۱۰ کیلومتر پاکسازی حریم محورهای اصلی و فرعی انجام شده است.

وی ادامه داد: تنقیه و لایروبی ۱۸ دستگاه پل‌ در محور اصلی فرعی و روستایی، ۴۵ تن لکه‌گیری و چاله گیری، ۱۲۰تن لکه گیری هندسی، ریزش برداری با حجم ۳هزار و ۵۰۰ مترمکعب و ۸ کیلومتر اصلاح افتادگی شانه راه بخشی دیگری از اقدامات هشت ماهه برشمرد.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان رومشکان عنوان کرد: ۱۳ کیلومتر شانه سازی، آسفالت محور روستایی رماوند به طول ۶ کیلومتر، تسطیح و رگلاژ محور اصلی بابازید_سیمره و محور فرعی چغابل_ولیعصر به طول ۴۲ کیلومتر، بخشی از اقدامات شاخص طی هشت ماهه ۱۴۰۲ در شهرستان رومشکان می باشد.

مهندس قائدرحمتی بیان کرد: خط کشی ۱۵ کیلومتر،  نصب هزار و ۲۰۰ عدد نیوجرسی، نصب ۱۸۶ تابلو و علائم ایمنی هشدار دهنده محورهای اصلی و فرعی، نصب هزار و ۹۰۰ عدد چشم گربه ای، نصب ۶۲ استوانه ایمنی ، استاندار سازی ۳۰ سرعتکاه، ساخت و نصب ۳۲۰ عدد فلش بتنی، تخریب ۱۳ مورد تخریب ساخت و ساز های غیرمجاز و ۷۶ مورد اخطار به متجاوزان حریم راه از دیگر اقدامات شاخص در حوزه ایمنی و حریم می باشد.

وی به عملکرد این اداره در حوزه حمل و نقل اشاره کرد و افزود: در این مدت، کنترل‌ دروازه‌ای ناوگان عبوری حمل و نقل کالا و مسافر ماهیانه ۱۶مورد، بازدید از شرکت ها و تعاونی‌های مسافربری ماهیانه ۱۲ مورد، بازدید از جایگاه‌های سوخت شهرستان ماهیانه ۶ مورد انجام شده است .

خبرنگار؛

اقدس فیضی
اقدس فیضی
خبرنگاروسردبیر

Views: 11

لینک کوتاه : https://henasehnews.ir/?p=10613

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.