تاریخ : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 11 ذو القعدة 1445 Saturday, 18 May , 2024
1

جامعه جهانی تقاضای توقف جنگ در غزه را دارد

  • کد خبر : 10596
  • ۱۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۱
جامعه جهانی تقاضای توقف جنگ در غزه را دارد
خطیب جمعه خرم آباد گفت : جامعه جهانی تقاضای توقف جنگ در غزه را دارد

حجت الاسلام و المسلمین سید احمدرضا شاهرخی در خطبه های این هفته نماز جمعه بیان کرد: امروز نمایشگاهی از ضدیت با حقوق بشر را در غزه و فلسطین مشاهده می‌کنیم و اگر ۲۰ هزار حیوان دهنده در غزه رها می شد به اندازه این دولت دیوانگان و حامیانش آسیب وارد می کرد.

وی با اشاره به ۱۹ آذر روز جهانی حقوق بشر اظهار داشت: ملت ایران و جامعه جهانی تقاضای توقف این جنگ نابرابر و رسیدن امکانات بهداشتی و غذایی به مردم مقتدر و مظلوم غزه و محاکمه رژیم جنایتکار اشغالگر بعنوان جنایت جنگی دارند.

خطیب جمعه خرم آباد ادامه داد: اقدام اساسی دولت های عربی و اسلامی در قطع ارتباط اقتصادی و سیاسی با این رژیم ددمنش و اقدامات سازمان ملل مورد درخواست جامعه جهانی است.

حجت‌الاسلام شاهرخی همچنین به هفته قرآن و عترت اشاره و تاکید کرد: قرآن محبوب دل ها و نماز عالی ترین جلوه یاد خداست و باید مورد توجه باشد.

وی با بیان اینکه خدمتگزاری در کنار ایمان به خدا آمده است، اضافه کرد: خدمت به مردم مانند ایمان به خدا سبب صعود معنوی انسان می شود و امروز نیازمند به گستردگی دامنه خدمتگزاری هستیم.

امام جمعه خرم آباد با اشاره به تلاش مسوولان برای سفر دوم ریاست جمهوری به لرستان گفت: علاوه بر اعتبارات مورد نیاز برای مصوبات سفر اول نیازمند مصوبات کارشناسی شده برای تحول و جهش و اشتغال‌زایی در استان هستیم.

حجت‌الاسلام شاهرخی یادآور شد: امروز تمام نیروها و اندیشه ها باید صرف پیشرفت شود و افرادیکه خود را پیرو مقام معظم رهبری می دانند و به کلام منصوب ایشان در استان توجه دارند، باید بصورت عملی نسبت به توصیه های رهبری اقدام و از تخریب و بداخلاقی و مطالب اثبات نشده دوری کنند.

وی تاکید کرد: امروز دولت و قوه قصاییه مبارزه با فساد را در سرلوحه امور قرار داده اند و فساد باید به دستگاه های مسوول و حتی کشوری منعکس اما از بداخلاقی پرهیز شود.

خبرنگار؛

اقدس فیضی
اقدس فیضی
خبرنگاروسردبیر

Views: 6

لینک کوتاه : https://henasehnews.ir/?p=10596

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.