تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 21 شوال 1445 Monday, 29 April , 2024
3

لرستان در ایام فاطمیه پذیرای سه شهید گمنام است

  • کد خبر : 10593
  • ۱۷ آذر ۱۴۰۲ - ۴:۴۳
لرستان در ایام فاطمیه پذیرای سه شهید گمنام است
استاندار لرستان گفت: شهرستان‌های استان در ایام فاطمیه پذیرای سه شهید گمنام است.

به گزارش هناسه از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری لرستان فرهاد زیویار شامگاه پنجشنبه در جلسه حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با بیان اینکه می‌توان مصوبات این جلسه را در قالب یک دستورالعمل به همه دستگاه‌ها ابلاغ کنیم، اظهار کرد: نفس جلسه و هدف آن با دستور و امر و نهی انجام نمی‌شود و باید خودمان ابتدا عمل کنیم و فراموش نکنیم که شهید ریشه است و ریشه را باید با جان و دل در بر گرفت.

وی با اشاره به ادای دین و پرداخت بدهی در خصوص شهدا بر ضرورت ایجاد خلاقیت تاکید کرد و گفت: برگزاری مراسم‌ها و بزرگداشت‌ها در ایام شهادت حضرت زهرا(س) و داشتن برنامه‌های متنوع برای نسل جوان و نوجوان و دانش آموزان بسیار موثر است.

وی افزود: در این مسیر همه باید کمک کنند، در خط مقدم فرمانداران باید در شهرستان‌هایی که محل برگزاری مراسم، بزرگداشت ها، تشییع و مراسم مختلف است اهتمام لازم را به خرج دهند.

به گفته وی، در مرحله بعد رسانه‌ها و صدا و سیما اطلاع رسانی لازم را در زمینه‌های مختلف با زیرنویس کردن و انجام مصاحبه‌ها و برنامه‌های مختلف انجام دهند.

استاندار لرستان با بیان اینکه سایر بخش‌ها باید در این زمینه همکاری لازم را داشته باشند، افزود: فراجا و هلال احمر به صورت فنی و بخش نرم‌افزار کار متوجه دستگاه‌هایی از جمله سازمان تبلیغات، آموزش پرورش، سپاه پاسداران، هیات‌های مذهبی، بنیاد شهید حوزه هنری خواهد بود.

وی با تاکید بر ضرورت برگزاری جلسات هماهنگی به صورت کارگروهی در ایام باقی‌مانده گفت: خوشبختانه مردم لرستان در خدمت اهل بیت و شهدا هستند و این موضوع را بارها ثابت کرده‌اند.

زیویار افزود: حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کار بزرگی است که از جانب امامین از بدو انقلاب شروع شده و می‌خواهیم خروجی همه اینها بر همراهی و همدلی بین همه آحاد مردم برای حضور موثرتر واقع شود.

استاندار لرستان اضافه کرد: نقطه امید دنیای اسلام همین مملکت اسلامی است که با این شرایط و با این سیستم و با این نظام توانسته است علی رغم همه فشارها و تهدیدهایی که متوجه آن است به راه خود ادامه دهد.

مراسم تشییع و تدفین شهدای گمنام در استان لرستان در ایام فاطمیه از ۲۰ آذر در سطح شهرستان‌ها انجام و مراسم تدفین شهدای گمنام در شهرستان‌های سپیددشت، فیروزآباد و کوهنانی در تاریخ ۲۶ آذر ماه برگزار می‌شود.

Visits: 13

لینک کوتاه : https://henasehnews.ir/?p=10593

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.