تاریخ : پنج شنبه, ۲۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 2 ذو القعدة 1445 Thursday, 9 May , 2024
1

برگزاری نخستین جشنواره‌ی عروسکی با حضور هنرمندان سراسر کشور

  • کد خبر : 10582
  • ۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۶:۰۸
برگزاری نخستین جشنواره‌ی عروسکی با حضور هنرمندان سراسر کشور
مدیرکل روابط‌عمومی و امور بین‌الملل شرکت توانیر گفت: برگزاری جشنواره عروسکی توسط شرکت برق لرستان به عنوان یک رویداد فرهنگی افتخاری برای لرستان است

به گزارش هناسه نیوز ، جلسه هماهنگی نخستین جشنواره عروسکی با حضور مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان، مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل شرکت توانیر، مدیران‌کل پست، میراث فرهنگی و گردشگری استان ، نمایندگان برخی ادارات استان و کارشناسان روابط‌عمومی برق لرستان در سالن کنفرانس شرکت توزیع برق لرستان برگزار شد.

مدیرعامل توزیع برق لرستان در این جلسه گفت: جشنواره عروسکی با محوریت مصرف بهینه‌سازی و مدیریت مصرف انرژی برق در دی ماه سالجاری به میزبانی استان لرستان برگزار می‌شود.

مهندس امیری اظهار کرد: با توجه به مسئولیت اجتماعی این شرکت، جلسات متعدد دبیرخانه جشنواره طی ۵ ماه گذشته برگزار شده است و تاکنون بیش از ۶۰ اثر نمایشی به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

وی تصریح کرد: امیدواریم با برنامه‌ریزی و تدابیر اندیشیده شده و همکاری دستگاه‌های استان  این جشنواره به نحو احسن برگزار گردد.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل توانیر و رئیس شورای سیاست‌گذاری جشنواره‌های صنعت برق کشور نیز با تاکید بر بهره‌گیری از نقش و کارکرد هنر و تلفیق آن با آموزه‌های مدیریت مصرف به عنوان یک رویکردنوین در آگاهی دهی و اقناع افکار عمومی گفت: در راستای توسعه فرهنگ صرفه جویی در مصرف برق ۵ جشنواره فرهنگی و هنری در کل کشور برنامه ریزی شده است.

مهندس علی اکبری با اشاره به میزبانی لرستان در جشنواره نمایش عروسکی تصریح کرد: نخستین جشنواره قصه گویی با رویکرد بهره‌گیری از این هنر خلاق در تحقق اهداف مدیریت مصرف برق به میزبانی لرستان در ۵ و ۶ دی ماه برگزار خواهد شد.

وی تاکید کرد: این جشنواره یک اقدام بزرگ، ریشه‌ای و ماندگار خواهد بود و انصافا در اجرای این جشنواره، برنامه ریزی دقیق و مناسبی صورت گرفته است.

علی‌اکبری افزود: برگزاری و میزبانی این جشنواره به عنوان رویداد فرهنگی افتخاری برای لرستان و خرم آباد است اما لازم است تا با استفاده حداکثری از این جشنواره ، مخاطب های زیادی را مورد هدف قرار دهیم.

وی بیان کرد: از آنجایی که قرار است جشنواره‌ها دو سالانه برگزار شود  و امسال میزبانی با لرستان است حال با همکاری و حمایت همه جانبه، کاری کنیم که خاطرات خوش شکل گیرد و در اذهان بماند

Views: 23

لینک کوتاه : https://henasehnews.ir/?p=10582

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.