تاریخ : پنج شنبه, ۲۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 2 ذو القعدة 1445 Thursday, 9 May , 2024
0

ضریب گازرسانی شهری و روستایی در لرستان به ۹۹.۳ درصد رسیده است.

  • کد خبر : 10554
  • ۱۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۵
ضریب گازرسانی شهری و روستایی در لرستان به ۹۹.۳ درصد رسیده است.
در مجموع ضریب گازرسانی شهری و روستایی در لرستان به ۹۹.۳ درصد رسیده که با توجه به شرایط رویشی و سخت گذری منطقه زاگرس کار بزرگی است.

به گزارش هناسه نیوز ، کرم گودرزی در آیین افتتاح گازرسانی به شهر شول‌آباد الیگودرز و ۳۸ روستای تابعه با اشاره به اینکه از ۳۳ شهر لرستان ۳۲ شهر از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند، اظهار کرد: ضریب نفوذ گازشهری ۹۹.۹۷ درصد است و از سه هزار و ۴۲۹ روستای واجد شرایط گازرسانی لرستان ۲ هزار و ۳۴۸ روستا معادل ۹۷.۹ درصد از این خدمت برخوردار هستند.

وی افزود: پنج مصوبه سفر به این شرکت ابلاغ شد که گازرسانی به ۱۱۳ روستا با یکهزار و ۶۹۰ میلیارد ریال بعد از ۶ ماه سفر محقق شد و هزینه های گازرسانی به منازل مددجویان تحت پوشش کمیته امداد و سازمان بهزیستی نیز توسط شرکت گاز پرداخت شده است.

مدیرعامل شرکت گاز لرستان، گازرسانی به کارخانه آهک هیدراته پل‌دختر را از دیگر مصوبات سفر رئیس جمهور عنوان کرد و گفت: این مصوبه نیز انجام و گازرسانی به این واحد در مدار بهره‌برداری قرار گرفتوی خاطر نشان کرد: از مجموع ۱۹۷ روستای واجد شرایط الیگودرز نیز ۱۳۶ روستا از نعمت گاز بهره مند هستند و ضریب نفوذ گازروستایی در این منطقه ۹۲.۱۳ درصد است.

Views: 16

لینک کوتاه : https://henasehnews.ir/?p=10554

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.