تاریخ : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 27 شوال 1445 Sunday, 5 May , 2024
1

پرداخت ۹۳۰ میلیاردتومان تسهیلات برای مقاوم‌سازی ۴۶۵۰ واحد مسکن روستایی در لرستان

  • کد خبر : 10433
  • ۰۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۰
پرداخت ۹۳۰ میلیاردتومان تسهیلات برای مقاوم‌سازی ۴۶۵۰ واحد مسکن روستایی در لرستان
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لرستان از پرداخت ۹۳۰ میلیاردتومان تسهیلات برای مقاوم‌سازی ۴۶۵۰ واحد مسکن روستایی در این استان خبر داد

به گزارش هناسه به نقل از تسنیم ، پویا تابعی در خرم‌آباد، با اشاره به مقاوم‌سازی واحدهای روستایی در لرستان، اظهار داشت: ۱۵۳ هزار و ۶۲۸ واحد مسکن روستایی در این استان وجود دارد که از این تعداد ۱۱۲ هزار و ۸۸۹ واحد تاکنون مقاوم‌سازی شده‌ است.
وی با بیان اینکه لرستان دارای رتبه دوم کشور در مقاوم‌سازی واحدهای مسکن روستایی است، افزود: میانگین مقاوم‌سازی در کشور ۵۳ درصد است، اما میانگین مقاوم‌سازی در این استان ۷۳ درصد است.

مقاوم‌سازی ۷۳ درصد از واحدهای مسکن روستایی در لرستان
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لرستان با اشاره به احداث واحدهای مسکن روستایی در این استان، عنوان کرد: ۲۰۰۰ واحد مسکن روستایی از ابتدای امسال تاکنون در لرستان احداث شده‌ است.

وی با تأکید به پرداخت تسهیلات به واحدهای مسکن روستایی، بیان کرد: بیش از ۴۶۵۰ واحد مسکونی در لرستان از آخرین اعتبارات ابلاغی مسکن روستایی به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مقاوم‌سازی شده‌ است.

تابعی با اشاره به اعطای تسهیلات برای مقاوم‌سازی واحدهای مسکن روستایی، گفت: مجموع تسهیلات پرداختی برای مقاوم‌سازی ۴۶۵۰ واحد مسکن روستایی در لرستان ۹۳۰ میلیارد تومان است

Views: 15

لینک کوتاه : https://henasehnews.ir/?p=10433

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.