تاریخ : پنج شنبه, ۲۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 2 ذو القعدة 1445 Thursday, 9 May , 2024
0

رسانه ها مظلومیت مردم غزه را فریاد کنند

  • کد خبر : 10419
  • ۰۴ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۴
رسانه ها مظلومیت مردم غزه را فریاد کنند
مسئول ستاد اقشار تخصصی سپاه ابوالفضل ( ع) لرستان گفت: هنرمند بسیجی نسبت به مظلومیت ها ، حوادث و اتفاقات پیرامون خود دغدغه دارد و دردمند است

به گزارش هناسه نیوز ، سرهنگ « فریبرز حاتمی »  در گردهمایی هنرمندان و اصحاب رسانه استان در حمایت از مردم مظلوم غزه در تالار شهید آوینی اظهار کرد:انسانها در تمام جوامع مختلف نسبت به درد هم نوع خود دغدغه داشته و دارند و اگر نباشد باید با هنر دردمندی او شک کرد.

وی افرود : از هنر هنرمندان برقراری ارتباط هنر متعالی و انسانیت است، همانطور که شهید حاج قاسم سلیمانی این خصوصیتش موجب تعالی شخصیتش بود .
این مقان مسئول اضافه کرد : دشمنان میخواهند حقیقت حق و باطل را وارونه به مردم به قبولانند ، اما رسانه باید با با تصویر کشاندن واقعیات جلوی هجمه دشمن را بگیرند.
مسئول ستاد اقشار تخصصی سپاه ابوالفضل ( ع) لرستان با اشاره به مسایل غزه و کودک کشی اسرائیل اذعان داشت : هنرمندان و رسانه ها صدای مظلومیت غزه را فریاد زنند تا دنیا از جنایات اسرائیل با خبر شود و واقعیت ها ماندگار ، و غاصب بودن اسرائیل ثابت شود .

حاتمی اشاره ای به ۸ سال دفاع مقدس کرد و خاطر نشان کرد : نقش هنرمندان و رسانه در دوران دفاع مقدس مانوگار بود ، هرچند این جنگ تحمیلی در زمان خودش از نخستین و بی نظیرترین جنگ ها بود، چرا که از تمام اقشارو آحاد جامعه  ودر جایگاه های شغلی مختلف  درآن حضور داشتند.

Views: 11

لینک کوتاه : https://henasehnews.ir/?p=10419

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.