تاریخ : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 25 شوال 1445 Friday, 3 May , 2024
1

حضور شرکت توزیع برق لرستان با ارائه ۵ محصول دانش بنیان

  • کد خبر : 10349
  • ۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۵:۰۶
حضور شرکت توزیع برق لرستان با ارائه ۵ محصول دانش بنیان
ارائه محصولات 5 شرکت دانش بنیان لرستان در نخستین جشنواره و فن بازار صنعت برق ایران

در نخستین جشنواره و فن بازار تخصصی صنعت برق که در روزهای ۲۳ الی ۲۶ آبان ماه در نمایشگاه بین المللی تهران برگزار گردید شرکت توزیع برق استان لرستان حضوری فعال داشت.

به گزارش هناسه نیوز از دفتر روابط عمومی شرکت توزیع برق استان لرستان، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل این شرکت گفت: شرکت توزیع برق استان در نخستین جشنواره و فن بازار صنعت برق با ۵ محصول فناورانه و دانش بنیان حضوری فعال داشت.

مهندس مهران امیری افزود: برگزاری این چنین جشنواره‌هایی با هدف معرفی افق‌های جدید فناورانه صنعت برق و جهت دهی به فعالیت‌های نخبگان بود که همزمان با برگزاری جشنواره‌، کارگاه‌ها و نشست‌های تخصصی با حضور اساتید برجسته داخلی و خارجی جهت آشنایی وایجاد بستری مناسب برای معرفی ایده‌ها و طرح‌ها انجام گردید.

وی ابراز داشت: با برگزاری چنین جشنواره‌هایی مجموعه صنعت برق شرکت‌های دانش بنیان و فناورانه دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی به هم نزدیک شده می توانند گام‌های موثر و مهمی در زمینه اختراع و تولید محصولاتی که بتوانند نیازهای صنعت برق را در حال و آینده تامین نمایند ،کمک شایان و قابل توجهی نمایند.

مهندس مهران امیری در پایان گفت: با همکاری و هماهنگی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی در سطح استان در طی روزهای برگزاری جشنواره و فن بازار تخصصی صنعت برق بیش از ۲۰۰ نفر از دانشجوهای رشته‌های فنی اعم از دختر و پسر طی ۴ نوبت برای بازدید از این جشنواره اعزام شدند

Visits: 14

لینک کوتاه : https://henasehnews.ir/?p=10349

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.