تاریخ : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 24 شوال 1445 Thursday, 2 May , 2024
1

۷۸۸ برنامه هفته بسیج در لرستان تشریح شد

  • کد خبر : 10280
  • ۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۷
۷۸۸ برنامه هفته بسیج در لرستان تشریح شد

به گزارش هناسه نیوز ، سرهنگ محمد محمودوند روز یکشنبه ۲۸ آبان ماه  در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت : برای برگزاری چهل و چهارمین سالروز تاسیس بسیج مستضعفین ، امسال در یک شکل جدید متشکل از ۱۱ قرارگاه و ۶ کارگروه با هدف سطح بندی و محتوا سازی تشکیل شده است . وی […]

به گزارش هناسه نیوز ، سرهنگ محمد محمودوند روز یکشنبه ۲۸ آبان ماه  در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت : برای برگزاری چهل و چهارمین سالروز تاسیس بسیج مستضعفین ، امسال در یک شکل جدید متشکل از ۱۱ قرارگاه و ۶ کارگروه با هدف سطح بندی و محتوا سازی تشکیل شده است .
وی افزود :هفته بسیج با ۷۸۸ برنامه تدوین و از روز دوشنبه ۲۹ آبان تا ۵ آذر ماه با شعار محوری بسیج ، امید ملت ایران آغاز خواهد شد .

محمودوند با بیان اینکه برنامه ها در سه سطح برگزار خواهند شد خاطر نشان کرد : سطح اول بصورت برنامه محور در سطح استان ،سطح دوم بصورت ۱۴۸ برنامه در سطح اقشار و معاونت سپاه و سطح سوم با ۶۰۸ برنامه در سطح نواحی و شهرستانها انجام خواهد شد .
معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان در حوزه پاسداشت ، تکریم از شهدا و ایثارگران و بسیجیان موفق در عرصه مختلف ،برگزاری یادآور شهدا، سرکشی از خانواده شهدا و ایثارگران ، غبارروبی مزار شهدا ،تجلیل از بسیجیان نمونه‌ و اقشار مختلف را خواهیم داشت .
این مسئول اضافه کرد : در تبیین نقش ولایت محوری وبصورت افزایی بسیج ، دیدار با نماینده ولی فقیه و ائمه جمعه ، نشست بصیرتی ، همایش ۲۰۰۰ نفری عشایر لرستان در دفاع از مردم غزه ،شرکت گسترده در نماز جمعه در قالب سازماندهی بسیج را خواهیم داشت .
وی یاد آور شد : در حوزه محرومیت زدایی و خدمات اجتماعی ، افتتاح پروژه مقاومتی ، اعزام گروه های جهادی به روستاها ، آزادی ۲۰ نفر زندانی جرایم غیر عمد ، توزیع بسته معیشتی بین خانواده های زندانین و محرومین انجام خواهد شد .

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ابوالفضل(ع)لرستان با بیان اینکه بامشارکت کمیته امداد امام خمینی راخواهیم داشت  افزود: از دیگر برنامه های هفته بسیج می توان به افتتاح پایگاه بسیج در حوزه تولید و نشر ،قرائت دعای ندبه به‌صورت سراسر، اجتماع دختران حاج قاسم، بانوان رویداد ساز ،جشنواره و شب شعر با عنوان طوفان واژه ها و سرود ها و اردوهای راهیان نور و پیشرفت می توان نام برد.

محمودوند با بیان اینکه همایش اقتدار با بسیجیان در سوم آذر ماه جاری برگزار خواهد شد اذعان داشت:تجلیل از ۱۰ نفر از قهرمانان جهانی و مدال آوران لرستانی که مدال های خود رابه مردم مظلوم غزه تقدیم کردند از دیگر برنامه‌های هفته بسیج خواهد بود.

Visits: 12

لینک کوتاه : https://henasehnews.ir/?p=10280

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.