تاریخ : پنج شنبه, ۲۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 2 ذو القعدة 1445 Thursday, 9 May , 2024
0

اتمام عملیات اجرایی گاز رسانی به شهر شول آباد

  • کد خبر : 10206
  • ۰۶ آبان ۱۴۰۲ - ۹:۵۱
اتمام عملیات اجرایی گاز رسانی به شهر شول آباد
مدیر عامل شرکت گاز لرستان گفت : عمليات اجرایی گاز رساني به شهر شول آباد وروستاهاي تابعه به اتمام رسيده وگاز طبيعي گرما بخش خانه هاي اين عزيزان در زمستان امسال خواهد بود .

به گزارش هناسه نیوز ،،کرم گودرزی، مدیر عامل شرکت گاز استان با اعلام این خبر افزود: به حول وقوه الهی و با تلاش شبانه روزی همکاران، مشاورین وپیمانکاران، عملیات اجرایی گاز رسانی به شهر شول آباد وروستاهای تابعه به اتمام رسیده وگاز طبیعی گرما بخش خانه های این عزیزان در زمستان امسال خواهد بود .

گودرزی افزود:  توپوگرافی و موقعیت جغرافیایی خاص منطقه، این پروژه را یکی از خاص ترین پروژه های زیر ساخت گاز رسانی در استان لرستان از حیث ضوابط فنی و اجرایی عنوان نمود که عمدتا” در زیر بنای سنگی و با عبور از رودخانه های خروشان و اجرای۱۵۲ کیلومتر خط لوله تغذیه و توزیع و پیش بینی نصب ۶  ایستگاه تقلیل فشار با ظرفیت های مختلف و اعتباری بالغ بر ۱۰۰۰ میلیارد ریال و همچنین بهره مندی ۱۲۰۰ خانواردر فاز اول انجام شده است.

مدیر عامل شرکت گاز استان بیان کرد: باتوجه به اینکه این پروژه جز مصوبات دور اول سفر ریاست  محترم جمهوری به استان بوده و با امعان به اولویت اجرای پروژه های مصوب سفر، خوشبختانه درحداقل زمان ممکن دربازه زمانی کمتر از برنامه زمانبندی پروژه به اتمام رسید وتحقق این مهم باعث امید درمردم منطقه گردیده است .

گودرزی در پایان از همکاران شرکت گاز استان، مشاور و پیمانکاران اجرایی که تلاش وکوشش بی وقفه و مثال زدنی در اتمام  وبهره برداری این پروژه مهم را داشتند تشکر و قدردانی نمود.

Views: 0

لینک کوتاه : https://henasehnews.ir/?p=10206

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.