تاریخ : پنج شنبه, ۲۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 2 ذو القعدة 1445 Thursday, 9 May , 2024
0

در هر جایی از جهان آماده امداد رسانی هستیم

  • کد خبر : 10134
  • ۱۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۲
در هر جایی از جهان آماده امداد رسانی هستیم
رئیس سازمان جوانان هلال احمر امروز دوشنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۲ به مناسبت هفتادوششمین سالروز تاسیس سازمان جوانان هلال احمر باحضور در جمعیت لرستان اعلام کردند :در هر جایی از جهان فارغ از هر رنگ و نژادی که نیاز به امدادرسانی باشند آماده ایم.

به گزارش هناسه نیوز از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان لرستان، حجت الاسلام سید هاشم حسینی اظهار کرد :با توجه به افزایش تعداد اعضا، سال گذشته برای مقابله با خشکسالی آب و هوا ۱۴۰ هزار درخت کاشتیم که ۱۰۰ هزار اصله درخت در کمتر از ۲۰ دقیقه در ۴۸۰ نقطه کاشته شد و در جهان رکوردارشدیم.

رئیس سازمان جوانان هلال احمر ابراز کرد:در نوروز بیش از ۵۰ هزار نفر از اعضای سازمان جوانان فعالیت‌های متنوعی در این ایام داشتند.

المدنی با بیان اینکه رشد ۹۰۰ درصدی تیم‌های سحر یعنی سفیران بهداشت روان در حوادث داشتیم، گفت:در کارآفرینی و کسب و کارهای خرد در مناطق محروم رشد چشمگیری داشتیم.

وی با اشاره به طرح دادرس، خاطرنشان کرد:مسابقات المپیاد آماده امسال مجدد برگزار شد و دانش آموزان خود مراقبتی و دیگر مراقبتی مانند خروج ایمن، حمل مصدوم و بانداژ را آموزش می‌بینند و بکار می‌گیرند.

المدنی ضمن اینکه حمایت از برنامه‌های ورزشی شروع شده و ظرفیت اردوگاه‌های سازمان جوانان در اختیار مردم قرار گرفته و با تفاهم با فدراسیون های اعضای این سازمان از آموزش این رشته بهره‌مندخواهند شد.

رئیس سازمان جوانان هلال احمر افزود:امسال در ایام شهادت امام رضا علیه السلام بیش از ۳۲۰۰ نفر از اعضای سازمان داوطلبانه به صورت شبانه روزی مردمی که قادر به راه رفتن نداشتند با ویلچر به حرم انتقال دادند.

وی با بیان اینکه ۴هزار داوطلب سازمان جوانان در پیاده روی اربعین مشارکت داشتند، متذکر شد:بالاترین سرمایه این سازمان اعضای جوان آن هستند.

Views: 9

لینک کوتاه : https://henasehnews.ir/?p=10134

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.