تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024
1

دیدار مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) با مسئولان قضایی لرستان

  • کد خبر : 8458
  • ۰۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۹:۳۱
دیدار مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) با مسئولان قضایی لرستان
مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در لرستان، با رئیس‌کل دادگستری و دادستان این استان دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش هناسه نیوز به نقل از روابط عمومی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در لرستان؛ مجید طائف، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در لرستان، در ادامه دیدارهای برون‌سازمانی با مسئولان استانی، یکشنبه، هفتم اسفندماه با مدیرکل دادگستری و دادستان این استان دیدار و گفت‌وگو کرد.

وی در این دیدار با تقدیر و تشکر از مساعدت‌های دستگاه قضایی در استان و ادارات‌کل تابعه آن گفت: مجموعه دستگاه قضایی در لرستان همراهی مطلوب و موثر با برنامه‌های ستاد اجرایی فرمان امام(ره) داشته است.

طائف با تشریح برنامه‌های کاری در سرفصل‌ املاک و اموال بر لزوم پیگیری موضوعات کاری مشترک تاکید و گزارشی از روند فعالیت‌های ستاد اجرایی در سر فصل‌های بنیاد برکت، احسان و پانزده خرداد ارائه کرد.

تشریح دیگر فعالیت‌های ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در لرستان ازجمله روند پیگیری طرح جهش تولید در دیم‌زارهای استان، جذب منابع اعتباری در تامین ادوات کشاورزی، روند پیشرفت فیزیکی پروژه‌های احداث مدارس، خانه‌های بهداشت، احداث مسکن نیازمندان و تعمیرات مساجد و چگونگی فعالیت کاری قرارگاه‌های زیر مجموعه بنیاد احسان نظیر قرارگاه‌های مساجد، بانوان، عدالت آموزشی از دیگر مطالب مطرح شده مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در دیدار با مسئولان قضایی استان بود.

افزایش تعاملات دادگستری و ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در لرستان

محمد رزم، مدیرکل دادگستری استان لرستان نیز در این دیدار بر لزوم افزایش تعاملات ستاد اجرایی فرمان امام(ره) با دادگستری استان تأکید کرد و گفت: اقدامات مؤثر ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در حوزه محرومیت‌زدایی، توانمندسازی اقتصادی، مباحث اجتماعی و مردمی، قابل تقدیر است.

وی ضمن اعلام حمایت از برنامه‌ها و طرح‌های ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در استان در خصوص استقرار دادگاه اصل ۴۹ در استان و عضویت این ستاد در کارگروه‌های دستگاه قضایی استان به فراخور موضوعات، قول مساعد داد.

خبرنگار؛

اقدس فیضی
اقدس فیضی
خبرنگاروسردبیر

Visits: 0

لینک کوتاه : https://henasehnews.ir/?p=8458

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.