تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024
2

مردم ایران با وجود تحریم ها و فتنه ها پای نظام ایستاده اند

  • کد خبر : 8150
  • ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۵
مردم ایران با وجود  تحریم ها و فتنه ها پای نظام ایستاده اند
مردم ایران، انقلاب اسلامی را با رهبری خمینی بزرگ به سرانجام رساندند و اکنون طی ۴۰ سال که تحت فشار بزرگترین تحریم ها و فتنه ها قرار گرفته ولی از پای در نیامده و نظام سلطه را دچار مسئله کرده اند.

به گزارش هناسه نیوز ، استاندار لرستان در زنگ انقلاب در مدرسه شاهد با بیان اینکه ۱۲ بهمن ماه یوم الله است افزود: آنجایی که افراد، جوامع و انسان ها با اعتقاد راسخ کارهای بزرگی با کمترین امکانات انجام می دهند ایام الله است و زنگ پیروزی انقلاب اسلامی در همین روز به صدا درآمد چراکه طومار یک رژیم به ظاهر قدرتمند و تا دندان مسلح را در هم پیچید.

فرهاد زیویار اظهار داشت: انقلاب اسلامی به پشتوانه دهها میلیارد دلار، نیروهای مسلح و قوای نظامی به نتیجه نرسید بلکه به پشتوانه همراهی و هم قدمی ملت بزرگ ایران با بکارگیری کمترین خشونتی به ثمر نشست و زمانی که پیروز شد صدها کتاب در مورد آن نوشته شد به حدی که معادلات منطقه ای و جهانی را بهم ریخت چراکه ماحصل ۲ قرن مبارزه مردم ایران علیه استبداد و استعمار بود.

وی ادامه داد: مردم ایران، انقلاب اسلامی را با رهبری ابرمردی بزرگ انجام دادند و طی ۴۰ سال که تحت فشار بزرگترین تحریم ها و فتنه ها قرار گرفته ولی از پای در نیامده و نظام سلطه را دچار مسئله کرده اند.

وی با اشاره به جنگ جهانی ترکیبی علیه ایران بیان کرد: این جنگ، بار دیگر ایران را برای مردم منطقه تبدیل به الگو کرده است چراکه ملت با دست خالی و بدون تجهیزات مقابل توطئه ها ایستاده اند و نتوانستن را با رهبری بنیانگذار انقلاب اسلامی تبدیل به توانستن کردند.

استاندار لرستان ادامه داد: اکنون مقام معظم رهبری نیز، انقلاب اسلامی را با رهنمودهای روشنگرانه در گذرهای متفاوت به سرمنزل سلامت رسانده است درحالیکه استعدادهای اقتصادی، فرهنگی، علمی و دانشمندان هسته ای مورد هجمه قرار گرفته است و تلاش می شود علم و اقتدار ملت ایران مورد هدف قرار گیرد.

زیویار افزود: هجمه بسیار سنگین بوده اما تا پیروزی نهایی راه زیادی باقی نمانده است اما دشمن هم اکنون از تمام ظرفیت خود استفاده می کند.

وی اظهار داشت: در جنگ ترکیبی بیش از ۴۰ کشور در کنار هم قرار گرفتند تا ایران را از پای درآورند ولی مردم، برخلاف مشکلات اساسی در معاش و زندگی، کنار نظام باقی ماندند و باید نسبت به داشته ها و ظرفیت ها دقت داشته باشیم.

Visits: 0

لینک کوتاه : https://henasehnews.ir/?p=8150

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.