تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024
1

تبهکاران در مقابل صف معلمان و دانش آموزان ایستاده اند

  • کد خبر : 8147
  • ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۹
تبهکاران در مقابل صف معلمان و دانش آموزان ایستاده اند
نماینده ولی فقیه در لرستان گفت : امروز تبهکاران در مقابل صف معلمان و دانش آموزان ایستاده اند بنابراین باید هوشیارانه عمل کنیم .

نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد در این مراسم گفت: ۱۲ بهمن و دهه فجر روزهای سرنوشت ساز برای ملت ایران و حتی دیگر ملت هایی بود که در راه استقلال تلاش می کردند.

حجت الاسلام و المسلیمن سید احمدرضا شاهرخی افزود: دهه فجر، روزهای پر التهاب، هیجان انگیز و سرنوشت سازی بود که هزاران نفر در این راه توسط تبهکاران رژیم پهلوی شهید شدند و حتی نقشه بمباران تهران را نیز داشتند و دست به دست هم دادند تا به امام (ره) و امت آسیب بزنند اما رهبر انقلاب با ایمان، اخلاص، حکمت، درایت، تدبیر و شجاعت، انقلاب را هدایت کرد.

وی اظهار داشت: در این نصرت الهی معلمان، همه اقشار حضور داشتند اما نقش معلمان و دانش آموزان پررنگ بود و امروز که زنگ انقلاب در مدارس نواخته می شود به معنای تاثیرگذاری دانش آموزان در رویدادها است.

وی ادامه داد: تلاش دانش آموزان در دوران مبارزات انقلاب اسلامی و تعطیلی مدارس، کمر رژیم ستمشاهی را شکست و امروز نیز افرادی که در مقابل نظام جمهوری اسلامی ایستاده اند و ادعای رهبری دارند تبهکارترین انسان های روی زمین هستند.

امام جمعه خرم آباد نواختن زنگ انقلاب را به معنای این دانست که نبض انقلاب متعلق به دانش آموزان و فرهنگیان است و عنوان کرد: منافقین در شهادت شهدای جمهوری اسلامی شریک بودند

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی گفت: نبض انقلاب، با بصیرت و آگاهی همگانی و عموم مردم به ویژه دانش آموزان، دانشجویان و اساتید همیشه خواهد زد و انقلاب اسلامی با رهبری مقام معظم رهبری به راه خود ادامه خواهد داد.

Visits: 0

لینک کوتاه : https://henasehnews.ir/?p=8147

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.