تاریخ : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ 8 شوال 1445 Tuesday, 16 April , 2024
1

افزایش ۱۷ درصدی مصرف گاز در لرستان

  • کد خبر : 8116
  • ۰۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۸:۱۵

مدیرعامل شرکت گاز لرستان از افزایش ۱۷ درصدی مصرف گاز در این استان از تاریخ ۲۴ تا ۳۰ دی ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد. به گزارش هناسه نیوز کرم گودرزی در سخنانی، اظهار داشت: مصرف گاز از ۲۴ تا ۳۰ دی ماه امسال حدود ۶۸ میلیون متر مکعب بوده است […]

مدیرعامل شرکت گاز لرستان از افزایش ۱۷ درصدی مصرف گاز در این استان از تاریخ ۲۴ تا ۳۰ دی ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.

به گزارش هناسه نیوز کرم گودرزی در سخنانی، اظهار داشت: مصرف گاز از ۲۴ تا ۳۰ دی ماه امسال حدود ۶۸ میلیون متر مکعب بوده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته که ۵۸ میلیون متر مکعب بوده ۱۷ درصد افزایش یافته است.

وی با اشاره به اینکه مصرف روزانه گاز در استان هم اکنون ۱۱ میلیون متر مکعب است، افزود: دمای مناسب محیط یا دمای رفاه بین ۱۸ تا ۲۱ درجه سانتی گراد است که اگر بتوانیم این دما را به ۲۰ درجه کاهش دهیم مصرف روزانه نیز ۶ درصد کاهش می‌یابد.

مدیرعامل شرکت گاز لرستان به هم استانی‌ها توصیه کرد با نصب پنجره‌های دوجداره و استفاده از پرده‌های ضخیم، پوشیدن لباس گرم، پوشاندن دریچه‌های کولر و شومینه‌های بدون استفاده در مصرف گاز صرفه جویی کنند.

Visits: 0

لینک کوتاه : https://henasehnews.ir/?p=8116

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.