تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024
1

کسب رتبه برتر در خدمات رسانی به خانواده های شهدا و ایثارگر

  • کد خبر : 8086
  • ۰۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۳
کسب رتبه برتر در خدمات رسانی به خانواده های شهدا و ایثارگر
شرکت توزیع نیروی برق استان لرستان در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و خدمات رسانی به خانواده های معظم شهدا و ایثارگران موفق به کسب مقام برتر در سطح دستگاه اجرایی استان گردید.

به گزارش هناسه نیوز ،از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان لرستان در جلسه شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت که با حضور دکتر زیویاراستاندار لرستان ، دکتر رحیمی نسب دبیر شورای مشاورین وزراء کشور و  معاونان وزرای کشور در امور ایثارگران برگزار گردید، شرکت توزیع برق استان لرستان در حوزه فرهنگ ایثار و شهادت و خدمات رسانی به خانواده های معظم شاهد و ایثارگر موفق به کسب مقام برتر در بین دستگاه های  اجرایی استان  گردید

سرپرست شرکت توزیع برق استان لرستان در این جلسه  که در محل استانداری لرستان برگزار گردید اظهار داشتن: پیگیری و حل کردن مشکلات ایثارگران عزیز و خانواده معظم شهدا را وظیفه خود میدانیم و با تمام توان  سعی در برطرف نمودن مشکلات این عزیزان داریم.

مهندس مهران امیری یکی از مهم‌ترین دغدغه ایثارگران شاغل در شرکت را تبدیل وضعیت اعلام نمود و گفت: با توجه به مصوبه مجلس محترم شورای اسلامی در خصوص تبدیل وضعیت شغلی خانواده های  معظم شهدا، شرکت توزیع نیز با تمام توان در پیگیری تبدیل وضعیت این عزیزان اقدام نموده و تمامی کسانی که دارای شرایط بخشنامه ابلاغی بودند در سریعترین زمان ممکن تبدیل وضعیت شدند.

در ادامه مشاور امور ایثارگران شرکت توزیع برق لرستان گفت: در حال حاضر تعداد ۲۵ درصد از پرسنل این شرکت از خانواده معظم شهدا و ایثارگران می باشند.

مهندس هادی میرزایی، افزود: ما خود را وامدار خانواده معظم شهدا و ایثارگر میدانیم و امیدواریم در راستای خدمات رسانی به این عزیزان اقداماتی را که شایسته این قشر معزز است به بهترین نحو انجام دهیم.

در پایان جلسه فوق با اهداء لوح تقدیر(رتبه برتر حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و خدمات رسانی به خانواده های معظم شهدا و ایثارگران) از سوی دکتر فرهاد زیویار استاندار محترم لرستان و دکتر رحیمی نسب دبیر محترم شورای مشاورین وزراء از زحمات آقای مهندس مهران امیری مدیر عامل شرکت برق استان لرستان تقدیر بعمل آمد

Visits: 1

لینک کوتاه : https://henasehnews.ir/?p=8086

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.