تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024
2

افزایش ۳۲درصدی مسافران ناوگان حمل و نقل عمومی جاده ای لرستان

  • کد خبر : 7990
  • ۱۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۰
افزایش ۳۲درصدی مسافران ناوگان حمل و نقل عمومی جاده ای لرستان
در شش ماهه نخست سال 1401، تعداد مسافران حمل و نقل عمومی برون شهری استان لرستان نسبت به مدت مشابه سال قبل با 32درصد رشد همراه شده است.

مرتضی شیروانی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان شهریور ماه تعداد ۹۹۱هزار و ۳۶۲ نفر در قالب ۱۳۰هزار و ۶۷۹سفر از خدمات ناوگان حمل و نقل عمومی جاده ای استان لرستان استفاده نموده اند که نسبت به مدت مشابه سال ۱۴۰۰ با ۷۵۰هزار و ۶۶۹ نفر و ۱۲۴هزار و ۶۹۴ سفر از ۳۲درصد رشد در تعداد مسافر و ۵درصد افزایش در آمار سفر برخوردار است.

وی افزود: ناوگان اتوبوس با ۵۱۱هزار و ۶۳۶ مسافر بیشترین سهم را در این جابجایی داشته است که نسبت به مدت مشابه با ۳۶۸هزار و ۴۶۹ نفر، ۳۹درصد افزایش در تعداد مسافران این ناوگان را شاهد هستیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان با اشاره به ظرفیت ناوگان حمل و نقل عمومی مسافر استان گفت: در حال حاضر ۸۳ شرکت و موسسه حمل و نقل مسافر با ۱۷۳ دستگاه اتوبوس، ۵۲۵دستگاه مینی بوس و ۷۰۷ دستگاه سواری کرایه و دو هزار و ۳۸۳ راننده حرفه ای در ۱۰ پایانه مسافربری استان مشغول خدمت رسانی به کاربران حمل و نقل عمومی هستند. وی خاطرنشان کرد: با برنامه ریزی های صورت گرفته و همکاری فعالان حمل و نقل مسافر، در قالب طرح اربعین حسینی ۴۴هزار و ۵۵۴ زائر عتبات عالیات در قالب یکهزار و ۵۵۲ سرویس استان به مرز مهران و در مسیر برگشت به اقصی نقاط کشور جابجا شده اند

Visits: 0

لینک کوتاه : https://henasehnews.ir/?p=7990

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.