تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024
2

نقش مدیریتی در جلوگیری از دو دستگی بین کارکنان

  • کد خبر : 6541
  • ۲۴ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۱
نقش مدیریتی در جلوگیری از دو دستگی بین کارکنان
رئیس دانشگاه علوم‌ پزشکی استان گفت : نقش مدیریتی را به منظور ایجاد یک فضای همدلی در محیط کار را مهم دانست و گفت : نقش ما هم مهم است که چه فضایی را برای همکاران مان ایجاد کنیم تا از دو دستگی در بین پرسنل جلوگیری شود که با ایجاد خلاقیت و همدلی ، ارزش کار شما نیز دیده خواهد شد.

به گزارش هناسه نیوز ، نشست ریاست دانشگاه با مدیر تامین منابع فیزیکی ، عمرانی و تجهیزاتی دانشگاه و کارشناسان این حوزه برگزار شد
در این نشست صمیمی که در راستای آشنایی بیشتر پرسنل دفتر فنی با ریاست دانشگاه برگزار گردید ؛ ضمن بیان نکات فنی در راستای پیشبرد اهداف دانشگاه و تاکید بر کاهش هزینه ها با ایجاد خلاقیت  ؛ پیشنهادات لازم مطرح و دغدغه های کاری بیان گردید.
دکتر بهرام دلفان با بیان اینکه با صرفه جویی و مدیریت منابع می توان بار هزینه ها را کاهش داد ؛ گفت : با خلاقیت و متناسب با شرایط فعلی ، می توان از انرژی پاک استفاده کرد که بخشی از هزینه های مصرفی دانشگاه، با استفاده از انرژی خورشیدی جبران خواهد شد.
وی افزود : یک تیم کارشناسی انتخاب کنید و در خصوص انرژی پاک و نحوه نصب پنل های خورشیدی و کاهش هزینه های برق اداری و مراکز بهداشتی و درمانی و حتی نسبت به بحث زیبا سازی نماها اقدام نمائید.

مهندس مصطفایی مدیر تامین منابع فیزیکی دانشگاه با بیان اینکه الحق و الانصاف، کارشناسان دفتر فنی در بحث پروژه های عمرانی دانشگاه خوب عمل کرده اند ؛ گفت: حمایت مالی و معنوی ریاست دانشگاه از همکاران فنی ، می تواند باعث دلگرمی ما شود زیرا هیچ مشکلی در بحث پروژه های عمرانی دانشگاه رخ نداده و کارشناسان فنی دانشگاه این توانایی را دارند که تا پایان سال جاری ۴۰ پروژه عمرانی را به سر انجام برسانند. 
وی افزود : هم اکنون ۱۵۰ هزار متر مربع با اعتباری بالغ بر هزار میلیارد تومان در دست ساخت داریم که با همین روند تا پایان سال ۴۰ پروژه آن به بهره برداری خواهد رسید.
در این نشست که دکتر فرهادی و دکتر آسترکی نیز حضور داشتند؛ کارشناسان دفتر فنی پیرامون مباحث استفاده از پنل های خورشیدی ،  تاسیسات ، سیستم برق ، بررسی اسناد مزایده و مناقصات ، اداره نگهداشت ، نحوه خرید دیزل ژنراتور ، زیبا سازی فضاهای زیر مجموعه دانشگاه ، حق فنی و اضافه کاری پرسنل ، سیستم های نرم افزاری و سخت افزاری و سرعت اینترنت ؛ بحث و تبادل نظر نموده سپس پیشنهادات و راهکارهای مناسب برای بهبود کارها و پیشبرد اهداف ، ارائه گردید. 

Visits: 0

لینک کوتاه : https://henasehnews.ir/?p=6541

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.