تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024
3

سنگ تمام گروه‌های جهادی لرستان در مقابله با کرونا / آمادگی دستگاه‌های اجرایی برای همکاری با جهادگران

  • کد خبر : 2043
  • ۱۴ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۷
سنگ تمام گروه‌های جهادی لرستان در مقابله با کرونا / آمادگی دستگاه‌های اجرایی برای همکاری با جهادگران

معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان با اشاره به اقدامات اثرگذار و مهم گروه‌های جهادی استان در مقابله با کرونا گفت: دستگاه‌های مختلف لرستان برای همکاری با گروه‌های جهادی، آمادگی  کامل را دارند. با اشاره به اقدامات گروه‌های جهادی جهت مقابله با ویروس کرونا در استان لرستان اظهار داشت: پس از شیوع ویروس کرونا در استان […]

معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان با اشاره به اقدامات اثرگذار و مهم گروه‌های جهادی استان در مقابله با کرونا گفت: دستگاه‌های مختلف لرستان برای همکاری با گروه‌های جهادی، آمادگی  کامل را دارند.

سنگ تمام گروه‌های جهادی لرستان در مقابله با کرونا / آمادگی دستگاه‌های اجرایی برای همکاری با جهادگران

با اشاره به اقدامات گروه‌های جهادی جهت مقابله با ویروس کرونا در استان لرستان اظهار داشت: پس از شیوع ویروس کرونا در استان گروه‌های جهادی با پای کار آمدن  اقدامات بسیار خوبی انجام داده‌اند که در همین راستا باید ازطرف مردم از گروه‌های جهادی، سپاه پاسداران، بسیجیان و سازمان‌های مردم نهاد بابت اقدامات داوطلبانه و دلسوزانه بسیار خوبی که تاکنون داشته‌اند تقدیر و تشکر کنم.

وی افزود:به خاطراینکه زحمات گروه‌های جهادی و داوطلب بتواند اثر بخش‌تر باشد در ستاد استانی مقابله با کرونا استان تصمیم گیری شد که مدیریت این بخش به شهرداران شهرهای استان و در مرکز استان به شهردار مرکز سپرده می‌شود که  که با تقسیم مناطق دچار موازی کاری نشوند.

 معاون سیاسی  امنیتی استاندار لرستان عنوان کرد:اقدامات گروه‌های جهادی از روزهای اول شیوع ویروس کرونا واقعا دلسوزانه و از سر احساس  وظیفه بوده است که جای تقدیر و تشکر دارد.

وی بیان کرد: گروه‌های جهادی طی این مدت در بحث تولید اقلام بهداشتی مورد نیاز مردم جهت پیشگیری از  کرونا اعم از مواد ضدعفونی مانند الکل، ژل ضد عفونی اقدامات بسیار خوبی انجام داده‌اند و حتی در برخی شهرستان‌ها با توجه به کمبود ماسک  نیروهای جهادی با تهیه پارچه و مواد اولیه استاندارد وارد عرصه تولید ماسک شدند.

ثمینی با بیان اینکه خوشبختانه گروه‌های جهادی پس از شیوع ویروس کرونا در استان  در تمام زمینه ها کمک حال بوده‌اند، گفت: نیروه‌های بسیجی در ایستگاه‌های کنترل ورودی شهرها با نیروی انتظامی همکاری لازم را داشته که از کلیه این نیروها تشکر و قدردانی می‌کنیم.

وی تصریح کرد: بر اساس تصمیمات گرفته شده در ستاد مقابله با کرونا استان تمام کارهایی که بناست نتیجه بخش باشد باید در قالب یک طرح و برنامه ساماندهی شود که درهمین  راستا گروه‌های جهادی با خیرینی در ارتباط هستند که از این طریق اقلام بهداشتی و یا هزینه‌ای دریافت کرده‌اند و گروه‌های جهادی این اقلام را در مناطق حاشیه نشین و خانواده‌های کم برخوردار توزیع کرده‌اند. 

معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان خاطرنشان کرد: جهت همکاری با گروه‌های جهادی دستگاه‌های مختلف استان به ویژه صنعت، معدن و تجارت استان این آمادگی را دارند که چنانچه گروه‌های جهادی مراجعه کنند و امکاناتی جهت توزیع درخواست کنند همکاری لازم را با آنها داشته باشند.

وی ضمن تشکر از مردم فهیم و قدر شناس استان لرستان اظهار داشت: پس از شیوع ویروس کرونا  مردم لرستان با توجه به توصیه‌های بهداشتی با در خانه ماندن سبب کم شدن زنجیره انتقال ویروس کرونا شدند ولی برخی از مردم که شاید به دلایل کاری و بی دقتی به توصیه‌های بهداشتی توجه نکرده‌اند از این افراد تقاضا داریم برای سلامت خودشان  و جامعه توصیه‌های بهداشتی را رعایت کنند./تسنیم

Visits: 4

لینک کوتاه : https://henasehnews.ir/?p=2043

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.